... Född: Juli 2007 ... 2
grattis pussel, va kul
grattis pussel, va kul
kräftor, mums!!! kanske man ska iväg o köpa ett paket ????
ville bara berätta oxå att visst va det tredagars feber Inez hade! Men fy vilken pers! Hon va riktigt dålig, ville inte äta, dricka, va ledsen, skrek hela tiden, osv. och efter tre dagar! febern va helt borta och prickarna kom fram på hela kroppen! Tror det kliat lite på henne så alvedon har hon fått så hon är väl immun mot det nu haha. Hon har varit trött hela tiden och sovit massor. Nu är hon mkt bättre men fortfarande trött och grinig.
imorgon är det jobb igen, tjoooohooooo va kul!
fyndade på tradera idag =) lindisen81.blogspot.com/
ang dagisplats så har vi fem val;
1. förskola (köplats 22)
2. förskola (köplats 36)
3. dagpappa(köplats 1)
4. dagmamma (köplats 5)
5. dagmamma (köplats 2)
hmmm, lutar åt dagpappan, han samarbetar med sin fru (nr 5) och har en stor fin villa med fin tomt samt skogsdungen utanför fönstret, de har 5 barn var + sin egen dotter. Vi får se var hon hamnar. Hon står på plats från den 5 januari. Vi har dagar kvar som räcker hela januari ut... hoppas jag =)
Nu somnade Inez för sig själv efter att ha lyssnat på Alfons bok, somna på en gång, nog fortfarande trött efter febern.
här måste vi nog jobba heltid båda två =( Inez börjar hos dagmamma (hoppas jag) i januari. är sambon kvar på samma jobb han har nu så blir hon ledig varannan mån + varannan ons, alltså en dag i veckan. samt att han kommer begära tidig fredag och jag slutar tidigt på torsdagar... men ev får han nytt jobb som innebär att han jobbar typ 8-17, och jag jobbar heltid så tidiga dagar blir det nog inte... jag jobbar på förskola men vill inte ha henne där jag jobbar,skulle inte funka.
min dröm är väl att kunna jobba typ 50 % på förskolan och sedan hitta på något annat som man kan göra hemifrån... vet bara inte vad det skulle vara...
H e l e n a skrev 2008-08-11 19:46:40 följande:
H e l e n a skrev 2008-08-11 20:08:07 följande:
jag va ju sjukskriven nu under min grav med inez men då sänktes inte sgi, men hade fått för mig att systemet ändrats + att man inte får ut peng baserad å den nya sgi:en om man inte typ jobbar 4-5 år.... vi har funderat å syskon till början av 2011, att bli gravid typ vår/sommar 2010....
H e l e n a skrev 2008-08-11 20:29:14 följande:
Anns krypin skrev 2008-08-11 20:41:19 följande: