H e l e n a skrev 2008-07-05 18:13:26 följande:
ÅÅååååh nu har vi haft vårt ettårskalas för Eskil (fast han fyller först på måndag). Blev jättetrevligt och lyckat och gästerna åt både en och två gånger av tårtan! maassa bilder finns hä
rpicasaweb.google.com/eskil.fahl/Eskil1RFår se om jag lägger dem i bdb också!Ikväll hoppas jag att jag kan läsa ikapp i tråden; har varit fullt ös här hela dagen! Puss&kram alla!
Sitter och fixar foton från Alvins kalas idag men tog en paus nu och kollade in Eskils kalas

sååå mysigt!
Mjukis82 skrev 2008-07-05 21:52:07 följande:
Halloj i stugan!Stort grattis till Alvin idag! Här e det kalas hela helgen, Denise fyller ju precis som Eskil på måndag. Idag har det varit barnkalas, och imorgon kommer hela tjocka släkten! *phew* Har lagt upp massor med bilder i bilddagboken, heter Mjukisbitchen där för er som inte har mig inlagd (dock måste man vara "vän" med mig för att se bilderna)
Ska kolla in Denises kalas också men nu får jag fortsätta med mina foton en sväng...mångfa blev det och jag minskar, sätter ram och copyrightmärker så det tar ju lite tid med bilder hehehe