Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Anns krypin skrev 2008-07-02 18:11:26 följande:
    Så nu har jag badat min lilla badkruka bara gråt inget kul nästan...Hon fick lite smoothie i badkaret å snutta på undertiden hon grät å det gick någelunda.. Jisses va skorv det lossna från skallen, riktigt skönt tror ja för henne, måste köpa en liten hårborste åt henne fast hon kanppt någe hår har.. Nu har jag bestämt mej å ta tjuren i hornen , det blir bad varje dag nu istället för en gång iveckan...Låter som jag vansköter henne men jaja *L* INte gör ja det hon bprstar tänder varje morgon å kväll ialla fall
    Det kanske går lättare om ni badar tillsammans?

En annan grej kan vara temperaturen. Mina pojkar har velat ha VARMT vatten, inte så där fesljummet som man "ska" ha till bebisar.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82
    Donna69 skrev 2008-07-02 18:36:50 följande:
    länk till mattråden?tack
    Den vi hade? Vet inte var den är hehe jag tog bort den ur favoriter
  • Beckah82
    jennsans skrev 2008-07-02 21:16:47 följande:
    nu är jag så glad!!!!!!!alexander har tagit sina första steg utan att vi lurat honom =) o nu är han så glad o går fram o tebax mellan pappan o mig :) ohh vad jag är glad.. o han med ska väl påpekas =) vänder till och med på stället han som inte ens stått utan stöd mer än en gång
    vad skoj!
  • Beckah82
    ellenwesterlund skrev 2008-07-02 21:43:35 följande:
    Trött efter allt kalasende idag (killarna fyllde 1år idag). Riktar in mig på sängen ... men borde rota fram lite saker tills semestern som inte kommer att användas innan vi åker (typ sängkläder, packa upp resesängarna ur kartongerna ...) men vette 17 om inte sängen känndes mer lockande
    Grattis till killarna
  • Beckah82
    Mjukis82 skrev 2008-07-02 22:05:08 följande:
    Hej på er tjejer!Jättelängesen jag skrev ngt här nu, får man haka på igen? Saknar er massor ju! Hur e det med er alla?Här e det fullt ös hela dagarna. Denise går nu och är en väldigt framåt och busig tjej! Hon ska vara hemma med mig hela sommaren, men när jag börjar jobba helt i september är det pappa som ska vara hemma innan det är dags för dagis i november.Annars är det mest bröllopsplanering som gäller nu, lite mer än en månad kvar bara! *iiiih* Sen åker vi till Bulgarien 1 vecka hela familjen!
    Haka på? Hahaha jag har aldrig räknat bort dig i tanken, min bild över vilka som hänger här, du ÄR redan på

Myys med bröllop och Bulgarien ser fram emot detta i bilddagboken i framtiden då
  • Beckah82
    copernicus skrev 2008-07-02 23:44:57 följande:
    hejhej!En till som tittar förbi...KOnstigt det känns att våra små fyller år snart eller nyss har fyllt!!Känns ju som vi nyss satt här med våra magar och bara längtade..Jag jobbar och barnen är hemma med sin pappa i sommar. Lua ska få börja på Caspers avdelning på dagis till hösten. Inte riktigt vad jag hade tänkt men men. Tycker igentligen att det är för tidigt men var tvungen att vara taktisk då det är väääldigt svårt att få en dagisplats här och jag inte kan vänta ett år.Dessutom har ju regeringen gjort det svårt för oss som jobbar säsong/deltid så jag måste troligtvis säga upp mej till hösten och söka ett heltids jobbb och då måste jag ha en dagisplats.Är inte en sån som vill jobba deltid och leva på staten men just nu har jag "bara" två jobb men det räcker inte riktigt.Lua går bara korta sträckor än så länge vilket jag tycker är skönt, hon får vara liten ett tag till..GRATTIS ALLA FÖDELSEDAGSBARN!!
    Va skoj att du kikade in
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2