... Född: Juli 2007 ... 2

Alvins regnkläder är precis som Isabells köpa på GeKås och ENORMT stora i strl 80 skulle lätt passa på kusinen Tioger som är drygt 2,5 till och med men de passar på Alvin också och han kan röra sig ;-9 de är supertunna och mjuka. Sån gammeldags hård galon kan nog vara otympligt när det är förstort men mjukt går bra.
Det skulle säkert funka jättebra för Leia med 74/80 man får vika ärmar och ben i värsta fall
Stövlar var värre... Googlade men på nätbutiker finns tydligen mest från strl 20 som minst.
Vi har en stor skoaffär här där jag bor och min kompis jobbar där så jag frågade om minsta stövelstorlek.
Minsta de har nu är 19 men eventuellt att det kommer 18 i höst. 17 har hon aldrig ens hört talas om tyvärr.
Alvedon ger jag när han är påverkad av febern eller har ont. Båda delarna märks väldigt tydligt på denne lille man. Han är alltid glad och go annars så om han är gnällig så är det att han har ont.
Feber kollar jag med att känna på pannan. Man (iaf jag) blir rätt bra på det på 10 år. Jag använder bara tempen om det finns någon speciell anledning. Tex som sist när febern inte gick ner trots Alvedon eller om det är tokhög feber.
Victor var svårare med ont-delen för han var rätt gnällig och krävande jämt så det gick inte att avgöra om han hade ont bara på gnället innan han började kunna säga till att han hade ont alltså.