• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-10 06:21:14 följande:

tänker juuu *S* tycker du om The??? Då skall du försöka dricka det så varmt som möjligt.. Annars finns det bra grejor på apoteket *S*
    nej dricker inte te heller..

jo ska tvinga gubben till apoteket för själv orkar jag inte göra allt som krävs för att ens komma iväg..
    erfarenhet av något från apoteket? satt precis o kolla internet vad som finns där ;)
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-10 06:22:47 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-10 06:21:14 följande:
    nej dricker inte te heller.. jo ska tvinga gubben till apoteket för själv orkar jag inte göra allt som krävs för att ens komma iväg.. erfarenhet av något från apoteket? satt precis o kolla internet vad som finns där ;)
    Ler okej gör det , jooo det finns en tablett man suger på som är så jäkla bra näre gör ont i halsen orange ask me nått vitt inslag i.. börjar på S fean heter den... har ingen ask kvar heller så jag kan tjyvkika på... runda platta tabletter som läkerol men större..
  • Anns krypin

strepsils är bra oxå!!! bafucin ja det låter mega bekant!!

• jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-10 06:44:15 följande:

strepsils är bra oxå!!! bafucin ja det låter mega bekant!!
    ok :) ja han får nog schoppa loss lite så man får prova :)

sitter bara o tittar på A o ler då han spatserar omkring här o grejjar lite med gåvagnen där hans favoritnalle ligger :)
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-10 06:46:05 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-10 06:44:15 följande:
    ok :) ja han får nog schoppa loss lite så man får prova :)sitter bara o tittar på A o ler då han spatserar omkring här o grejjar lite med gåvagnen där hans favoritnalle ligger :)
    går han me gåvagnen än??? Johanna försäker å försöker *S* men hon har ett tålamod som mamma *asg*
  • Anns krypin

Vad köper man till en 1åring????

Johanna har jag redan hittat till, men hmm den andra då??

• jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-10 06:47:07 följande:

går han me gåvagnen än??? Johanna försäker å försöker *S* men hon har ett tålamod som mamma *asg*
    nej han har typ aldrig använt den men har den för kul lite nu.. han går helt själv men kör "hasse" i den lite då o då =)
  • jennsans

vilken priskklass ungefär?? vi fick kläder, badpool, klädhängare + måttstock, bobbycar, pussel, o nån sak från nallens som djur i ett hus man kan trycka på så låter de o så spelar den melodier också (väldigt populär) kommer inte på nåt mer just nu..

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2