• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Lindisen81
    Beckah82 skrev 2008-07-10 08:03:16 följande:
    Lottas Leia gjorde väl också så? tjuvträning
    har för mig hon skrev något sånt... men va sjutton jag vill ju va med när hon gör framsteg! inte vara i köket! tokunge!
  • jennsans

A klättrar upp för soffan upptäckte vi igår he he

lindisen: klart man vill va med men ändå kul att framstegen kommer :)

• jennsans

just bobbycar hade jag inte haft något o säga till om om inte vi fått en.. sambon ville ju promt ha den svarta.. annars köper jag gärna lite billigare saker som har samma funktion

• Beckah82
    Donna69 skrev 2008-07-10 08:03:48 följande:
    ja det duger ju har aldrig fattat poängen med o köpa det dyraste o så....skryt kanske??jag köper hellre fler o billga! asg
    Jaaa absolut så tycker jag med helt klart.

Fast på vissa saker finns inget som är motsvarande i billigare omärkessaker

Bobby Car tex är ju ngt helt annat än de plastiga fyrkantiga sparkbilarna som Victor hade. Så just när det gäller detta finns vad jag sett inga billigare likadana varianter.

Men när det finns köper jag hellre det. Hade det funnits en billig kopia hade jag köpt den direkt
  • Donna69

viktor köpte sessan en "present" igår för 170 spänn!!! o vad betalade han för?? en ful plastig pryl (som såg ut som att jag kunnat haft den på min tid) med lite klisterlappar, skyhögt ljud o en liten röd lapp med FP-loggan. SUCK

visst, viktoria diggade den så då får det la va så...men lite onödigt pris för en sån....asg

• Jessa6
    solstraalen skrev 2008-07-10 07:44:19 följande:
    bobbycar är oftast en röd liten bil som var å varannan unge åker runt på =)Finns blå, rosa osv, men vanligaste är dom röda. Kostar allt från 350-500kr.
    JAg köpte en på Gekås, Ullared för 179:- (orginal) b-b-billigt!
  • Beckah82
    Jessa6 skrev 2008-07-10 08:18:56 följande:
    JAg köpte en på Gekås, Ullared för 179:- (orginal) b-b-billigt!
    179?????

Kostar de inte 259 på GeKås?

*blev plötsligt ännu gladare att jag väntade med att köpa en tills nästa besök på GeKås*

Alvins pappa köpte sin på BR för 400
  • Jessa6
    Beckah82 skrev 2008-07-10 08:38:05 följande:
    179?????Kostar de inte 259 på GeKås? *blev plötsligt ännu gladare att jag väntade med att köpa en tills nästa besök på GeKås* Alvins pappa köpte sin på BR för 400
    Jag köpte "min" för ett halvår sen och då kostade de 179:- (jag visste att jag skulle ge honom i ett-årspresent), det kan tänkas att de har höjt priset för det var ju väldigt billigt
  • Madeluttan

Idag fyller tjejen 1 år!! Skrattande

Ska kalasa hela dagen!!

~~* ~~ Underbart att vara tvåbarns mamma ~~*~~
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2