• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Anns krypin

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!! varför skall det va så jälla svårt å få ta bort kråkor ur minis näsa nu dåååååååå... När hon är 2,3,4,5, år då jäklar får man vällan ta vantar på händer för att hon inte skall ha fingrar JÄMT i näsa!!!

MVH: frustrerad morsa

ASG

• Anns krypin
    solstraalen skrev 2008-07-09 06:56:02 följande:
    Anns krypin: nä men jobbar vid behov på en här i stan. ELler ja, jag började där i tisdags. Men har jobbat som städare förut tyvärr. ( inget drömjobb ).Idag ska jag träffa ett annat städbolag som nog inte blir glada att jag redan har jobb hela juli ut =) Men dom får allt ta och erbjuda mig ett jobb tills mitten/slutet av aug då Josef förhoppningsvis e färdiginskolad på dagis.Vill helst ha ett jobb som bara är några timmar per dag, eller bara 2-3dgr i veckan.
    Ahaaaaa, håller mina tummar å ögonbryn att det löser sej för dig... Inget fel å städa men bara lönen var där efter.....

kram
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-09 06:51:22 följande:

asg, krig på skötbord hahahaha... inte slåss nuuumini var vaken mellan 01-02 inatt hon hade nog haft mardröm å sen kastat av sej sin sovfilt.. Så jag är lite lagom seg ja me *L*
    vet hur du känner dig.. hade pass 24-02 igår natt.. o inatt vridit o vänt oss hela natten typ.. skitjobbigt..
    jo vi slåss haha vart inte så mycket krig idag tack o lov.. vet inte om jag orkat det idag
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-09 06:56:16 följande:

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!! varför skall det va så jälla svårt å få ta bort kråkor ur minis näsa nu dåååååååå... När hon är 2,3,4,5, år då jäklar får man vällan ta vantar på händer för att hon inte skall ha fingrar JÄMT i näsa!!! MVH: frustrerad morsaASG
    ska vi bilda klubb.. känner mig rätt frustrerad jag med =/
  • jennsans
    solstraalen skrev 2008-07-09 06:48:45 följande:
    Jennsans: S L A P P A Städa lite här hemma ikväll iaf, så städa blir det endå.Fast igår var vi hela dagen i knivsta å flyttstädade en fruktansvärt äcklig villa *kräks*. Inte kul när man får sånna objekt. urk.
    vilket jobb o kunna välja om man vill jobba eller inte.. *drömmer mig bort*
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-09 06:58:31 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-09 06:51:22 följande:
    vet hur du känner dig.. hade pass 24-02 igår natt.. o inatt vridit o vänt oss hela natten typ.. skitjobbigt..jo vi slåss haha vart inte så mycket krig idag tack o lov.. vet inte om jag orkat det idag

väldigt svårt nu för tiden att va vaken på natten, bättre va det förr när man amma.. Hmmmmmmmmmmmmmm
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-09 07:00:59 följande:

väldigt svårt nu för tiden att va vaken på natten, bättre va det förr när man amma.. Hmmmmmmmmmmmmmm
    men det är skillnad o va vaken o tampas 2 timmar på natten än att vakna lite då o då o amma = ligga lugnt i sängen(iaf för mig) dock var det pissigt jobbigt o amma med men kroppen vänjer sig fort med den extra sömn man fått mot när man ammade..
  • Anns krypin
    jennsans skrev 2008-07-09 06:59:47 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-09 06:56:16 följande:
    ska vi bilda klubb.. känner mig rätt frustrerad jag med =/
    Hua det är asjobbit.. värsta kråkan i hennes näsa nu, kan fanken inte låta bli den snart... hahahaha
  • Madeluttan

Kikar in....har inte varit aktiv här alls....tyvärr. Har bara inte haft tid känns det som.

Iallafall, ett år har redan gått....imorgon fyller vår lilla Emelie 1 år!! Förvånad *jag hittade inte stoppknappen* Hon har blivit alldeles för stor min lilla lilla tjej.

Så imorgon blir det stort kalas!Glad

Hoppas ni och era små mår bra och att ni har en skön sommar!!

~~* ~~ Underbart att vara tvåbarns mamma ~~*~~
  • solstraalen

jennsans: Har ju endå föräldrapenning nu oxå, så vi klarar oss pengamässigt. Dessutom har dom bara mig som behovsanställd nu i juli, så då kan ja tacka nej lite hur jag vill. =)

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2