• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-07-10 13:12:58 följande:
    fint!men här i stan har dom flesta den frillan hehe.långt fram å kort bak...även jag..fast nu va det ett tag sen ja klipte mig så måste toppa mig snart får göra det när bebis kommit ut!
    Jag med jag med!!!!!
    Fast det var så ju så länge sen jag klippte mig så det har vuxit ut och blitt till en liten svans bak i nacken
  • Lindisen81

Inez vanor;

vaknar mellan 6.30-7.30

frukost ca 8, gröt m mjölk el yoghurt, macka lite mjölk

9.30 ibland lite frukt om hon är hungrig

11-12 lunch, det vi äter elelr nån färig rätt jag gjort till henne och har i frysen. äter inte burkmat

sover efter lunch ca 1½-2 timmar

13-14 mellanmål, lite yoghurt eller macka + frukt

17 middag det vi äter, se lunch

sedan lite kvällsmys som bad, massage, bokläsning, potta, lek sedan välling i egen säng och somnar omedelbums ca 19 varje kväll. ibland vill hon sitta i famnen och få välling och ibland vill hon att man håller en hand på henne tills hon somnar.

frukten gör jag som så att jag river äpple eller päron blandar med lite russin. går alltså emot allt vad bvc säger om att inte ge frukt o russin till små barn då det kan vara beroendeframkallande med sött... suck säger jag bara =)( psst idag delade jag och inez på en dajm strtu... hehe)

• Donna69
    Tania skrev 2008-07-10 15:14:05 följande:
    o strax därefter klippte sig jumin kompis likadant....*asg*
  • Tania
    Beckah82 skrev 2008-07-10 15:21:37 följande:
    Min lillasyster i Västerås har också den frisyren verkar poppis där ju hehe
    Vart var det hon bodde?
  • Vickyb

Grattis oxå till Andrea som har namnsdag!

• Beckah82
    Tania skrev 2008-07-10 15:23:02 följande:
    Vart var det hon bodde?
    Bjurhovda heter området enligt Eniro 
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • pilliss

Tack
    Grattis till din kille med

Det undrar jag med. Detta året har ju bara försvunnit... Fundersam

zandrisen skrev 2008-07-10 15:03:02 följande:
    Pilliss, Grattis till din ettåring Idag fyller min Mick också ETT ÅR! fzattar ingenting, vart har tiden tagit vääägeeen???
    Veni, Vidi, Vici...........
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2