• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Anns krypin
    SusannaT skrev 2008-07-11 15:33:15 följande:
    Anns krypin: va gott med smoothies. nu fick man en enorm sug efter det. :D
    Skrattar , alltså det är så gott såå Ett bra mellis tycker jag *L*
  • MiNi ET

Idag har vi varit och shoppat 1årspresenter till skitungen. Han sov hela tiden vi var i affären dvs inget tjuvkikande

Det blev en BRIO-anka m snöre, en självgående sköldpadda och en saccosäck... eller det blev två säckar en till brorsan också)

• jelikas

Läste att ni pratar om vikt. Här hoppas jag på att Tore kommit över 8000 g tills 1 års kontrollen som är den 3 augusti har jag för mig.

• Jessa6

Var precis på en uteservering och drack ett glas rödvin! Så härligt väder

• Anns krypin

Äntligen sluta regnet...

Vet ni?? Johanna gick me gå vagnen nyss HURRA!!!

Å så ringde BVC nyss å den 19 Augusti skall Johanna till DR å få spruta Skönt att pappan är me..

• SusannaT

Anns krypin skrev 2008-07-11 15:35:28 följande:

Skrattar , alltså det är så gott såå Ett bra mellis tycker jag *L*
    ja verkligen :D
  • jennsans
    Donna69 skrev 2008-07-11 16:20:20 följande:
    åååhhhhdetta underbara regn
    kan inte annat än o hålla med.. vart lite svalare här nu när regnet kom.. *himmelriket*

Anns: skriver här med ;) vad kul för tjejen!!

A har 39 graders feber.. hualigen.. kräkts ner mig 3 gånger med slem =/
    ringde sjukvårdsrådgivningen då han verkade bättre igår o så sämre idag igen.. skulle avvakta till i morgon om det inte blev sämre o så ringa igen i morgon, för enl sjukhuset (i uppsala) så har det som riktlinje att läkare ska se barnet om de haft feber i mer än 3 dygn.. iaf när de är i ettårsåldern..
  • Prinsessan Zelda

Adam har med feber. nästan 39 och han har sovit några timmar redan nu, verkar som han sover för natten stackarn. han började yra lite och fick ipren. inga andra symtom, förutom att han klagade på ont i tungan, så det är väl nåt med munnen eller halsen.

Isabel verkar frisk i alla fall.

• mrsbygg

drygt me sjuka barn!! mina är friska än så länge..*peppar peppar*

tror bebis har bosatt sig i magen för alltid! små drygt å klämma ut en jätte bäbis sen haha..
    nej, den får komma inatt eller så får den stanna där inne tills nästa vecka!

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+1
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2