• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Lindisen81

suck
    inez verkar ha feta problemos att somna in ikväll......

hoppas alla sjuka barn kryar på sig

• pilliss

hur stor var din andra?

mrsbygg skrev 2008-07-11 19:45:31 följande:
    drygt me sjuka barn!! mina är friska än så länge..*peppar peppar*tror bebis har bosatt sig i magen för alltid! små drygt å klämma ut en jätte bäbis sen haha..nej, den får komma inatt eller så får den stanna där inne tills nästa vecka!
    Veni, Vidi, Vici...........
  • jennsans

o A somnade utan problem ikväll typ 19.15 o nu ska jag hoppa i säng.. kul fredag kväll haha

• mrsbygg
    pilliss skrev 2008-07-11 19:52:19 följande:
    hur stor var din andra?

tänkte mest på att den skulle bo i magen för alltid, blir lite jobbigt att klämma ut en tonåring sen

men våran senaste vägde nästan 4.2kg

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+1
  • skruttan35

mammab - Grattis på namnsdagen och hoppas att bäbis snart vill komma ut.

Jag hopppas oxå att alla sjuka barn ska bli friska snart.

Måste bara få skryta - Idag så har william lärt sig gå ordentligt så han har gått omkring här i hela huset för sig själv och även jagat katten, har väntat på detta i snart 2månader.

Vi var på 1års kontrollen igår och då vägde william 9030g och var 73cm så han tillhör de små barnen i tråden.

Nu har jag gjort dumlefluff och jordgubbsmousse som vi ska ha på tårtan imorgon så jag hoppas att det blir gott.

• Prinsessan Zelda
    skruttan35 skrev 2008-07-11 21:02:25 följande:
    mammab - Grattis på namnsdagen och hoppas att bäbis snart vill komma ut. Jag hopppas oxå att alla sjuka barn ska bli friska snart.Måste bara få skryta - Idag så har william lärt sig gå ordentligt så han har gått omkring här i hela huset för sig själv och även jagat katten, har väntat på detta i snart 2månader.Vi var på 1års kontrollen igår och då vägde william 9030g och var 73cm så han tillhör de små barnen i tråden.Nu har jag gjort dumlefluff och jordgubbsmousse som vi ska ha på tårtan imorgon så jag hoppas att det blir gott.
    duktig kille !!!
  • nasse01

Här är en till kille som har börjat gå riktigt ordentligt nu. Han började för ca en månadsen, men sen var vi på semester så då hade han inte tid att träna. Men nu har vi varit hemma några dagar så har han kommit igång ordentligt. 13 steg är rekordet som jag har sett.
    Är det någon mer som har fått kraftiga eksem när de fått smaka på jordgubbar? Här blir det inga mer denna sommar för han.

• jelikas

Är det någon mer än jag som har ett barn som inte ålar el kryper änu?

Tore vill bara gå och går jätte bra om han håller oss i en hand och har släppt taget någon gång och gått 3-5 steg själv. Längtar tills det lossnar då han blir så ledsen när han sitter på golvet och inte når sina leksaker som han lärt sig att kasta iväg.

• Beckah82
    jelikan skrev 2008-07-11 21:53:23 följande:
    Är det någon mer än jag som har ett barn som inte ålar el kryper änu?Tore vill bara gå och går jätte bra om han håller oss i en hand och har släppt taget någon gång och gått 3-5 steg själv. Längtar tills det lossnar då han blir så ledsen när han sitter på golvet och inte når sina leksaker som han lärt sig att kasta iväg.
    Det låter hiiimla praktiskt att kunna sätta ner ungen å den stannar där *avis* mindre skoj för honom förstås men det lossnar nog snart eftersom han redan tagit några steg
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2