• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82
    Anns krypin skrev 2008-07-12 06:58:04 följande:
    Jag fick kontakt me min pappa när jag gick i årskurs 6 sen träffa ja honom oxå då en gång.. han lämna morsan när ja låg i magen...Så träligt när pappor inte har intresse för det dem åstakommit, barnet skall jue inte behöva lida.. Synd för Victor i annat fall, har nån annan som kan va lite pappa åt han?? pappa gestalt menar ja då mest, för en låne pappa kan ibland va bättre än en riktig..
    Tyvärr är det ont om män i familjen men han har en stödfamilj som vi haft sen han var 2,5 år så pappan i den familjen har han ju haft i 7,5 år nu så

Victors pappa har 5 barn med fem olika tjejer...

Jag, Rebeckah, var först... och fick Victor i augusti -98
    Jessica fick Gabriel i december -98
    Rebecca fick Robin i juni -99
    Jessika fick Ida våren -06
    Emma frick Melina augusti -06

Nu sitter fröpåsen i fängelse ....som vanligt.

Notera mamma-namnen
  • Donna69

*kiknar av skratt*

FRÖPÅSEN???!!!

hahahahahahahahahahaahahahahaha

• Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-07-12 07:02:20 följande:
    Tyvärr är det ont om män i familjen men han har en stödfamilj som vi haft sen han var 2,5 år så pappan i den familjen har han ju haft i 7,5 år nu så Victors pappa har 5 barn med fem olika tjejer...Jag, Rebeckah, var först... och fick Victor i augusti -98Jessica fick Gabriel i december -98Rebecca fick Robin i juni -99Jessika fick Ida våren -06Emma frick Melina augusti -06Nu sitter fröpåsen i fängelse ....som vanligt.Notera mamma-namnen
    Kärevärld!! BRA me stödfamilj då verklige.. Starkt jobbat Beckah Ärligt bra jobbat..Du är stark
  • Anns krypin

Vissa borde inte få fröa av sej som det märks...han kanske är en bonde??? haha

• Anns krypin

Jahaaaa nu är blöja 2... Hon är som en klocka min lilla mini Johanna , hahaha...

• Lindisen81

Inez vaknar kl 8 av att ligga i sängen o skratta, hehe. Skönt med sovmorgon. Ska fixa lite frukost här till oss... eller henne o sambon. jag har såååå svårt att få i mig frukost... =(

Inez fick ur sig massor av morgonkiss i pottan! alltså massor! och så säger hon kissssssssssss och skrattar , hehe. väntar på tecken för nr 2...

idag verkar solen skina, ska ta med familjen på picnic tror jag. sitta på en klippa vid vattnet och meta lite... låter ju riktigt barnsäkert när man har en ettåring och ingen flytväst... klippa... vatten.... får hitta en bra plats vid en strand =)

• Beckah82

Sen jag bytte bajsblöjan på Alvin har han lekt själv här, skrotat omkring bland leksakerna utan minsta gnäll eller något. Helt nöjd och glad och inne i sina lekar.

Han har lekt helt själv i typ 2 timmar med andra ord. är det lyx eller lyx?

• Jessa6
    Beckah82 skrev 2008-07-12 07:02:20 följande:
    Tyvärr är det ont om män i familjen men han har en stödfamilj som vi haft sen han var 2,5 år så pappan i den familjen har han ju haft i 7,5 år nu så Victors pappa har 5 barn med fem olika tjejer...Jag, Rebeckah, var först... och fick Victor i augusti -98Jessica fick Gabriel i december -98Rebecca fick Robin i juni -99Jessika fick Ida våren -06Emma frick Melina augusti -06Nu sitter fröpåsen i fängelse ....som vanligt.Notera mamma-namnen
    Men herregud! Ja det var ju en del.... God morgon förresten!
  • Prinsessan Zelda

go morron.

jag träffade inte min pappa alls under uppväxten. men han tog kontakt när jag var 17 och nu har vi jättebra kontakt. så det finns i alla fall solskenshistorier

Adam somnade igår vid typ 17 tiden, hade feber. han vaknade 23:00 när vi skulle lägga oss typ. då fick han middag. sen sov han till 6:00. Ingen feber idag, hoppas han sov bort allt.

Fint väder idag, pojkarna ska klippa gräs. vad ska jag göra?? Har massor med tråkiga saker att göra inne, får se hur man gör, he he. långpromenad med hunden ska jag i alla fall göra.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2