• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Mum23
    Vickyb skrev 2008-07-16 15:30:34 följande:
    jag har kanske fått en LÄGENHET!!! Jag är så glaaaaad!! Får förhoppningsvis reda på det på fredag.. och jag hoppas verkligen att jag får den.. är i ett sådant stort behov av den nu. Jag behöver lite hjälp och stöttning.. jag vet inte alls hur jag kommer att ta det med seperationen.. men nu ser jag bara en ljus sida av den.. Jag vet att jag inte varit så mkt här.. men det är pg av depressionen.. har varken haft lust eller ork..
    Hoppas, hoppas....håller tummar och tår!
    En STOR kram till dig vännen!!
  • solstraalen

Åh du Vicky: glömde kommentera de du skrev tidigare.

Jag håller givetvis tummarna att du får lgh =)
    Och det kommer säkert vara jobbigt i början, men det blir bättre. Jag har själv vart i din sits =)

Du är stark tjejen!

• Mum23
    solstraalen skrev 2008-07-16 20:38:51 följande:
    Vickyb: Tack för att du frågar. Vad som hänt, allt annat skit i mitt liv kommer alltid fram när jag mår dåligt psykiskt :(Nu är de ju jobbigt med allt kring Josef sen han föddes..En mamma som lever har jag, men bara som ex, hon vet inte ens om att Josef finns.. inte träffat henne sen Saga var 2 månader, det är snart 2½år sen. Min mamma misshandlade mig väldigt grovt psykiskt och fysiskt under hela min uppväxt å min pappa har gjort andra saker som han inte skulle ha gjort + att han e "sajko". Jag vill oxå ha någon som bryr sig om mig, som ringer mig å frågar hur jag mår och som ja kan ringa när jag behöver få prata osv
    En stor kram till dig!! Förstår att du har en tung ryggsäck. Hur är det med barnens pappa, får du stöd av honom?
  • Anns krypin

Kikar bara in så här en liten stund, dagen har vart skit men så kan det gå när inte huvvet är på.. Jag är trött å besviken den enda som orkat me mej idag å lyssnat på mitt larv är min systerdotter å min man *L* min morsa hade då 17 inte tid me mej, bara tornespel i hennes huvve å min syrra svara ej på sms, känns bra att va mobbad hahahaha...

Jag har städat å städat badrum å övervåning DET känns bra , bra å gno av sej ilska ju *S*

• solstraalen

göteborgsmorsan: Jag får stöd, men det är svårt.
    Han förstår mig inte å då slutar de alltid med att jag blir irriterad å då blir han de oxå å säger att jag bara överdriver.

Å försöker han verkligen förstå hur jag mår så förstår han helt enkelt inte.

Men han försöker iaf..

• Halvblod
    Vickyb skrev 2008-07-16 19:58:04 följande:
    Åh.. grattis till Leia i efterskott oxå!
    Leia tackar
    Skönt att höra om lägenheten...kommer säkert att bli kanon när allt väl har lugnat ner sig och du får landa i ditt egna nya hem.

Sol: Bamsekram till dig oxå. Starkt av dig att ta dig igenom alla dessa år utan något stöd!
  • Vickyb
    solstraalen skrev 2008-07-16 21:05:51 följande:
    vicky: vad snäll du är som svarar mig så många ggr! ( kan inte låta bli att le)
  • solstraalen

Halvblod: Tack.. Är oerhört glad att jag har orkat, hade inte fått mina små älsklingar annars, trots allt är de ju de bästa som finns =)

• Vickyb

tack för alla lyckoönskningar! Jag hoppas verkligen jag får den.. jag behöver den mer än någonsin..
    Jag kommer må som en prinsessa.. känna mig så fri.. bli en glad mamma igen..

• Mum23
    Måste bara fråga en sak, kanske någon som förstår?!

Igår var Johan (min man) ute i trädgården och röjde. Han skulle försöka sig på att bända loss STORA stenbumlingar och till det använde han ett stort tungt järnspett. Plötsligt slant spettet ur sin plats och han drog det med full kraft i pannan och fick ett djupt sår. Såg inte när det hände utan han kom in och sa att han behövde hjälp. Jag spolade rent det och sa att jag skulle hämta våran granne för jag tyckte att han skulle åka till sjukhuset så att någon fick titta på det och han tyckte att jag bara skulle tejpa ihop det och det var skönt att höra vad en sjukvårdspersonsal tyckte. Kan tillägga att han alltid är väldigt kaxig när han gör sig illa, ex. han bryter svanskotan, -Älskling det är ingen fara med mig, jag kan bara inte gå och har tuppat av 1 gång eller 2, men om du kör fram bilen så kan jag nog köra till sjukhuset själv. Ja, ni kanske förstår!!
    Iaf, hon tycker att han ska åka in, inte bara för såret utan för den rejäla smäll hans huvud har fått. Dessutom såg han riktigt blek ut.
    När jag hämtar honom efter sjukhusbesöket har han en jättbula, en sån man ser på tecknat som stod som ett horn i pannan. Men han påstod att han mådde bra.
    Till saken (sorry att jag skrivit så långt) idag är han Jättelåg, helt ur gängorna. Har knappt sagt ett ord på hela dagen och när jag frågar om allt är ok säger han att han är det. Fattar inte riktigt! Någon som förstår?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2