Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

jag tror jag blödde ca 3 dl har dock inen aning om före o efter..
    ska kanske kika i journalen i morgon orkar ej nu

• jennsans

god morgon =)

här bokade de ju istället in 1 årskontrollen på hans födelsedag! aldrig ska man van nöjd ändrade ju dock tiden så allt blev bra =)

ska på fika på stan idag men vet inte om jag har lust när morgonen har börjat med samblarns massa gnäll..

o vet ni vad?? jag vaknade innan alexander idag kl 8 :-O

• jennsans

donna: grindar finns på barnbutiker.. vi köpte en billig trägrind på babyland.. går både o fälla upp och innåt.. jättesmidig sak =) (eller ja det beror på vad som menas med blligt också vill man ha ny är nogdenna billigast annars typ blocket?)

• jennsans
    ellenwesterlund skrev 2008-08-01 21:20:22 följande:
    Nån mer som har unge/ungar som biter/bitit på spjälsängen?Mina gör det antagligen för att det klias i tänderna. Vad ska man hitta på för att få dom att sluta? Ska köpa nån bitskena på ikea så fort vi kommer oss iväg men tills dess ... "Nej!" "ajaj!" och "fy" hjälper inte Dom e så "dum" så att dom biter fast man står och tittar på dom! Sängarna blir ju så stygga av allt gnagande
    tyvärr inga tips.. min biter dock på allt annat än spjälsängen där har han sina älskade nappar
  • jennsans

så nu har lillkillen åkt iväg med svärmor o hennes karl.. han ska sova där inatt.. dels träning inför senare o så ska jag o sambon gå på bröllopsfest ikväll.. ska bli kul men mitt mammahjärta är trasigt.. blääää!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2