• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Anns krypin
    Mammelutten skrev 2008-07-17 21:38:45 följande:
    Igår gick vår sessa för första gången, var överlycklig!(å vi med) Hon har även struttat fram lite försiktigt några ggr idag, så nu har det nog lossnat.För övrigt var vi på ettårskontrollen idag; hon väger 11,6 kg och är 77,5 cm lång - redig tös!Kram till födelsedagsbarn, och till alla som vill ha o behöver!
    Men så hääärligt att gå blir lite rörd liksom SÅ kul att få se barnen gå för första gången..
  • mrsbygg

skumma värkar..

sitter å klockar lite började med att d kom med 9-10min mellanrum å höll i sig 45sek-1min..

nu drygt 1h senare så är det ungefär 4-6min mellan å håller i sig 50 sek ungefär..

kan d inte bli regelbundet bara!

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+7
  • Anns krypin

Vill bara säga att NU ikväll äre 1 år sen jag las in på Eskilstuna för akuthavandeskapsförgiftning har kännt i dagarna nu att ja vart nere å sååå, då kom ja å tänka på det som hänt mej å Johanna för ett år sen idag,,

vill aldrig uppleva det igen usch ryser i hela kroppen, som imorron för ett år sen fick ja reda på att min bebis i magen inte mådde bra nää fyyy orkar inte skriva om det tårarna bara rinner.. hoppar ut nu , går ut me hunden å sen opp å sover...

Ta hand om er alla nu Stooor kram

• Anns krypin
    mrsbygg skrev 2008-07-17 21:42:46 följande:
    skumma värkar..sitter å klockar lite började med att d kom med 9-10min mellanrum å höll i sig 45sek-1min..nu drygt 1h senare så är det ungefär 4-6min mellan å håller i sig 50 sek ungefär..kan d inte bli regelbundet bara!
    håller tummarna för dej att det snart få bli av så du slipper vänta å få återgå som en hel familj utan vakna av å till..
  • Vickyb

Håller tummarna för dig ikväll..

skumma värkar..sitter å klockar lite började med att d kom med 9-10min mellanrum å höll i sig 45sek-1min..nu drygt 1h senare så är det ungefär 4-6min mellan å håller i sig 50 sek ungefär..kan d inte bli regelbundet bara!
  • Vickyb

Va skönt att du är inne på fl.. tänkte på dig det första jag gjorde när jag läste det nyss på text tv.
    Fy vad hemskt alltså.. hoppas det inte är någon du känner..

Beckah82 skrev 2008-07-17 20:47:58 följande:
    MEN USCH och fy fan LILLA LILLA Skene...där jag bor... och en lika gammal tjej som jag www.aftonbladet.se/nyheter/article2923093.abMen jag vet inte vem det är, läste nyss... fan tänk om det är ngn man känner...
  • Mammelutten
    Anns krypin skrev 2008-07-17 21:42:21 följande:
    Men så hääärligt att gå blir lite rörd liksom SÅ kul att få se barnen gå för första gången..
    Ja man blir verkligen glad i mammahjärtat!
    Anns krypin skrev 2008-07-17 21:45:09 följande:
    Vill bara säga att NU ikväll äre 1 år sen jag las in på Eskilstuna för akuthavandeskapsförgiftning har kännt i dagarna nu att ja vart nere å sååå, då kom ja å tänka på det som hänt mej å Johanna för ett år sen idag,,vill aldrig uppleva det igen usch ryser i hela kroppen, som imorron för ett år sen fick ja reda på att min bebis i magen inte mådde bra nää fyyy orkar inte skriva om det tårarna bara rinner.. hoppar ut nu , går ut me hunden å sen opp å sover...Ta hand om er alla nu Stooor kram
    Usch, förstår att det väcker minnen... Kram!
    Hoppas det är på g nu!
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-17 20:56:51 följande:

hon använde napp när hon va lill liten det vet ju du me men sen efter ett tag ville hon inte ha å har inte det nu heller å det är jue skönt..du?? jag tog inte din fråga negativt tyckte det va intressant att frågan kom upp.. inget fel alls i att fråga..
    att hon hade det när hon va mini-mini-mini vet jag ju som sagt men på senare dar har jag ingen aningom
  • Pusselbiten86
    mina kom med 40 min mellanrum först o vart INTE regelbundna men dock så kom han på morgonen efter

Håller tummarna för dig :)
  • Beckah82
    De säger ju att det ska vara regelbunet men faktum är att det inte alls alltid är det för alla

Jag tycker det låter som att det är på riktigt jag *hoppas*

En del upplever att det är kraftigare och tätare när de står upp och sedan att det nästan lägger av när de sitter/ligger trots att det är på rikjtigt.

Läste om en sådan på sjalbarn.se som födde förra veckan hon hade mest värkar när hon stod och glesare mellan när hon satt ner så det var inte alls regelbundet.

ååååhtänk om han är på väääg!
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2