• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Jessys

Kikar in gfrån en dag i Ntälje med massa shopping..

ser att ni pratat amning o sömn... min son HELamma jag tills han var 9 månader, sen börja han äntligen äta riktigt mat o acceptera välling/gröt. sen amma jag 1½ månad till på enbart hans villkor. till slut tappa han intresset för mammas mat
    men iofs rätt skönt får ja hade gått ner så mkt i vikt..

och min son har sovit HELA nätter dvs 20-08 sen han var 2½ månad. sååååå som Beckah sa finns det alla sorter

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-17 19:12:34 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-17 16:40:51 följande:
    skönt att det vart idag o inte igår =( inget spis-mms???
    ler så sant, men du?? ingen spis idag heller

fråga mej nu inte varför !!!!!! jag kokar...grrrrrrrrrrr

men imorron skall VIIIIIII till norrköping te nått market där å köpa en spis!!!!! fi faraoooo men då sa jag till HAN som bestämmer att när vi kommer hem vid 13.00 SKALL det fixas i finrummet!!! SUCK..

me prästen gick det bra, han fråga hur vi ville lägga opp dopet OM det var nått vi ville ha me där OSV, dopskål fixar vi samt att vi tar vatten ur den egna brunnen å inte kommunalvatten *ASG* vatten som vatten men jajajaja... '
    Ja du märker på söndag hur det blir me dop å så
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-17 19:15:58 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-17 16:50:25 följande:
    hon har la ingen napp heller längre va???va detnån som sa att det va neg med snutte???? sorry för fan att jag fråga
    hon använde napp när hon va lill liten det vet ju du me men sen efter ett tag ville hon inte ha å har inte det nu heller å det är jue skönt..

du?? jag tog inte din fråga negativt tyckte det va intressant att frågan kom upp.. inget fel alls i att fråga..
  • Anns krypin
    jelikan skrev 2008-07-17 20:32:23 följande:
    Någon som vet hur man blir av med bananflugor? Känns som jag försökt med allt just nu och det stör mig så att de finns där när jag aldrig haft några någonsin innan!
    ättika å vatten har funkat här guben håller sej borta från köket ialla fall *S*
  • jelikas

Tack för era svar nu skall det dödas banabflugor.

Beckah: bananer kommer jag då aldrig göra mig av med då jag är banan missbrukare typ.

• Anns krypin
    Lindisen81 skrev 2008-07-17 21:19:26 följande:
    har glömt göra grattis annons till Inez i lokaltidningen, hon blir ett den 21;a. så gjorde en sådan;www.family.se/vi/1072665.htm
    hon fyller dagen innan Johanna *L* va fint gjort på den sidan *tycker*
  • Lindisen81

Anns krypin skrev 2008-07-17 21:27:13 följande:

hon fyller dagen innan Johanna *L* va fint gjort på den sidan *tycker*
    grattis till Johanna i förskott. kommer heeelt glömma gratulera, bara att erkänna, så lika bra att göra det nu =)
  • Mammelutten

Igår gick vår sessa för första gången, var överlycklig! (å vi med ) Hon har även struttat fram lite försiktigt några ggr idag, så nu har det nog lossnat.

För övrigt var vi på ettårskontrollen idag; hon väger 11,6 kg och är 77,5 cm lång - redig tös!

Kram till födelsedagsbarn, och till alla som vill ha o behöver!

• Anns krypin
    Lindisen81 skrev 2008-07-17 21:28:58 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-17 21:27:13 följande:
    grattis till Johanna i förskott. kommer heeelt glömma gratulera, bara att erkänna, så lika bra att göra det nu =)
    skrattar, ett mega grattis till Inez me Hoppas att ni får en toppen dag tillsammans
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2