• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-07-18 22:28:44 följande:

åååååå så sött men du Tiger är vällan grymt oxå *S* Jag bestämde Johanna redan innan å faktiskt trodde vi att bulan skulle bli en grabb *ASG* så William var ett val där..
    hur går det med groggarna??? tömda glas eller? mohahahaha
  • Anns krypin
    veronicaq skrev 2008-07-18 22:28:53 följande:
    Så jävla sjukt dåligt... HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VA OCH HÅLLA KOLL PÅ DET?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!Fucking idioter. det handlar om bebisars liv och mammornas med för den delen.
    Koll apå siffrorna... lr har dom blivit blinda endel!?
    Ja visst kan man undra :)
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-18 22:55:39 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-18 22:28:44 följande:
    hur går det med groggarna??? tömda glas eller? mohahahaha
    Du blir skyldig hahaha han tog inte nån *S*
  • Vos

God morgon

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Vos

Morrn, morrn...

Här är det segt som fan idag.
    Men det är bara att bita ihop och gå upp när Robin bestämmer sig för att vakna, hihi.

Hur är det med dig då?

• Anns krypin
    segt äre inte men träääligt... gubben sover SOM alltid å jag å Johanna vakna & snart skall det käkas gröt *L*
    Skall fixa det sista här inne , för idag kommer släkten från ön, blir dop i morgon
  • Vos

Ja min gubbe sover oxå...
    HAr provat att låta mig sova och att han går upp när han är ledig. Men han vart ju så jävla trött och seg heeeeela dagen (vojne vojne) och Robin bara gnällde efter mamma konstant så jag gick upp en timme efter dom.
    Få prova igen om ett tag men inte denna helgen iaf....

Aha dop dags ja, spännande

Själv ska jag in till Gbg idag med familjen och leta efter present till Robin.

• Anns krypin

Ler, skall lämna Johanna nångång i sänga hos marre *L* får se om han märker nått hahaha..Igår vare gnäll på johanna , kröp å ropa mamma pappa mamma pappa haha lite svårt å bestämma sej *S*

Japp dop en gång å aldrig mera *S*

Har aldrig vart på västkusten ja, måste kolla in det me nån gång.. När fyller Robin?? Johanna fyller år på Tisdag *L* 1 år vart har tiden försvunnit??? Allt gick så fort som folk sa juu *muttrar*

• Vos

HAr du aldrig varit på bästkustenFörvånad
    Då är det nog på tiden

Robin fyller ett år på torsdag den 24:e.
    Så på onsdag blir det fix med kalas eller ja vi ska bara ha öppet hus, men det kommer nog en hel del folk och grattar. Gubben jobbar sent så han är bara hemma till 13 sen får jag fixa själv....
    Men jag är ganska van vid det om man säger så

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2