• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Halvblod
    annki72 skrev 2008-07-19 13:42:55 följande:
    Försökte mej på att hoppa med kryckorna, och stödja lite på foten, men shit vad ont det gjorde......kan inte stödja det minsta alls, och att ha foten hängande gör oxå ont.Hoppas det går över fort iallafall.
    Du kanske borde röntga den så att du inte har skadat den ordentligt!
  • Halvblod
    Lindisen81 skrev 2008-07-19 14:20:35 följande:
    så verkar halvblod va offline... ja för er som undrar varför jag ser henne på film snart så ska jag berätta. vi träffades i thailand och då filmade jag lite. tror nog jag fångade henne på film oxå =) har inte haft tid att lägga in filmen förrän nu... skäms....
    Och jag skäms ännu mer för vi hade med oss filmkameran men filmade inte en enda sekund på hela resan

Hade ni fått några fina klipp?
  • Vicke

Hej på er!! Jag är inne och läser i tråden men jag har så sällan tid att skriva någonting, det var ju evigheter sedan sist. Har tänk det flera gånger men men!
    Nu har min Noah hunnit fyllt ett år. Det var det året det. Han är en riktig vilding som klättrar, springer och är överallt. Inte konstigt jag somnar framför bolibompa .
    Ska försöka bli lite aktivare i tråden igen !

Nå party blir det då inte här. Även om det skulle vara trevligt ...

• mrsbygg

Halloj nu är vi hemma!
    Tack för alla grattis...

nu ska ja gå å snusa på sovande bebis och hoppas att min huvudvärk ska försvinna..haft ont i huvet sen igår efter förlossningen men d vägrar gå bort..humf..

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • Prinsessan Zelda
    mrsbygg skrev 2008-07-19 15:24:53 följande:
    Halloj nu är vi hemma! Tack för alla grattis...nu ska ja gå å snusa på sovande bebis och hoppas att min huvudvärk ska försvinna..haft ont i huvet sen igår efter förlossningen men d vägrar gå bort..humf..
    hej hej. hoppas vi får höra förlossningsberättelse sen när du orkar
  • copernicus
    mrsbygg skrev 2008-07-19 15:24:53 följande:
    Halloj nu är vi hemma! Tack för alla grattis...nu ska ja gå å snusa på sovande bebis och hoppas att min huvudvärk ska försvinna..haft ont i huvet sen igår efter förlossningen men d vägrar gå bort..humf..
    nej men grattis!
    Vad det händer saker när man är borta ett par dar.
    Som du trodde med en till liten killeGlad
    Vicke skrev 2008-07-19 15:06:58 följande:
    Hej på er!! Jag är inne och läser i tråden men jag har så sällan tid att skriva någonting, det var ju evigheter sedan sist. Har tänk det flera gånger men men!Nu har min Noah hunnit fyllt ett år. Det var det året det. Han är en riktig vilding som klättrar, springer och är överallt. Inte konstigt jag somnar framför bolibompa .Ska försöka bli lite aktivare i tråden igen !Nå party blir det då inte här. Även om det skulle vara trevligt ...
    hej yo!
    Grattis igen till Noah!
    Här är det å full fart Luis går numera hon med
  • annki72

Välkommen hem Mammab!!!

Jo jag kanske skulle ringa akuten och höra vad de säger, för jag kan inte stödja på den alls, gör skit ont att ha den hängande eller liksom neråt.
    En fördel är ju att man blir uppassad

• Jessa6

annki72: Fy så hemskt att ramla så, det är därför jag itne vill ha trappor i mitt hem...Skönt att det gick "bra" iallafall.

mammab: Inte alls avis

• annki72
    Jessa6 skrev 2008-07-19 16:47:12 följande:
    annki72: Fy så hemskt att ramla så, det är därför jag itne vill ha trappor i mitt hem...Skönt att det gick "bra" iallafall.mammab: Inte alls avis
    Precis vad jag sa till min man, jag vill ha ett enplans hus
  • Lindisen81

Halvblod; hehe, nja fina klipp va väl å överdriva. man kan skymta ditt hår nån sekund i phi phi klippet, Riad har jag fått med och Leia =) och sedan har jag typ filmat poolbad i tio minuter... jättekul hehe.

grattis mammab! ska bli spännande att få höra en förlossningsberättelse!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2