• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jelikas
    Anns krypin skrev 2008-07-18 22:26:57 följande:
    helt klart högt men jag tror dem som kollat henne har is i magen för att inte jaga opp...min sköterska på mvc strunta blankt i mina höga värden , å så gick det som det gick.. Det var min systerdotter faktiskt som påpeka för mej att det var nått galet me att jag hade så högt bltr å svullen hela jag.. Jag trodde att utbildat folk kunde sitt men fasiken inte min sköterska... När jag fick kallese efter vi kommit hem me johanna typ 2,5 mån efter så skulle vi träffa sköterskan igen på mvc men JAG bad om att få träffa en annan för ja lita inte ett dugg på sköterskan.. grymt besviken på henne...
    Sjukt dåligt tycker jag.

Jag fick ju bara högt blodtryck sådär mellan 2 kontroller. I v 33 var allt som de skulle men jag hade börjat svullna lite men bm trodde inte de var någon fara.
    När jag var där i v 35 och de upptäckte att trycket låg på 140/110 så fick jag gå hem med vila. Fick knappt gå på toa enligt henne. Dagen efter var trycket högre och de tog urinprov och sen blev det bara att åka iväg till förlossningen där de vissade sig att mina leverprover och sånt såg hämska ut men de ville vänta in i det längsta.
    Är glad att allt gick så snabbt från att de upptäckte de tills att jag låg inne för som min bm sa är havandeskapsförgiftning en lurig sjukdom som kan va svår att upptäck ibland innan det blev som för min del att den blivit allvarlig istället.
  • veronicaq
    Beckah82 skrev 2008-07-19 09:06:44 följande:
    Godmorgon Städ idag..... åååå eventuellt lite partaj till kvällen yey!
    oooh du med

ja ska kröka järnet ikväll...fullt ös medvetslööööös!!!HAHAHAHA
    de va länge sen ja va på krogen här nu
  • jelikas
    veronicaq skrev 2008-07-19 11:18:40 följande:
    oooh du medja ska kröka järnet ikväll...fullt ös medvetslööööös!!!HAHAHAHA de va länge sen ja va på krogen här nu
    Välkommen i klubben. Här blir det partaj oxå
  • Beckah82
    veronicaq skrev 2008-07-19 11:18:40 följande:
    oooh du medja ska kröka järnet ikväll...fullt ös medvetslööööös!!!HAHAHAHA de va länge sen ja va på krogen här nu
    Pust hehe ble så tyst här när jag skrev det så jag satt nästan å skämdes en smula

Gött då slapp man va själv då.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-07-19 11:21:06 följande:
    Pust hehe ble så tyst här när jag skrev det så jag satt nästan å skämdes en smula Gött då slapp man va själv då.
    Får man fråga var du går ut nånstans? Dvs om det är i Gbg? Min koll på stan är definitivt väck nu...
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jessa6

Goddagens!
    Igår var det partaj för oss, vi var hos svärisarna och Elias fick sova där så åkte vi in till stan och satt lite på en uteservering. Han kommer hem nu vid lunch, saknar honom! Idag blir det lugnt, ska bara vara hemma, ska se om vi hittar lite kräftor i stan, sugen på det

• Donna69

ska nog fasen ta nå go dricka jag med ikväll iom att alla andra ska det *mohahahahahahaha*

• Halvblod

Jag som då är en mycket ansvarfull mamma (!!!!) ska givetvis inte festa ikväll utan sitta hemma med min lilla familj och äta god middag och ev festa till det med en film. Man har väl lixom inte skaffat barn för att festa eller gudförbude lämna bort sina barn??????

MEN NÄSTA HELG DÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLAR
    Då är det festival i stan, gubben min har semester och Leiisen ska vara hos mina föräldrar...PARTYYYYYYYY

• veronicaq
    Halvblod skrev 2008-07-19 12:03:47 följande:
    Jag som då är en mycket ansvarfull mamma (!!!!) ska givetvis inte festa ikväll utan sitta hemma med min lilla familj och äta god middag och ev festa till det med en film. Man har väl lixom inte skaffat barn för att festa eller gudförbude lämna bort sina barn??????MEN NÄSTA HELG DÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLAR Då är det festival i stan, gubben min har semester och Leiisen ska vara hos mina föräldrar...PARTYYYYYYYY
    HAHAAHHAHAHHA
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2