• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Donna69
    Vos skrev 2008-07-19 07:41:41 följande:
    HAr du aldrig varit på bästkustenDå är det nog på tidenRobin fyller ett år på torsdag den 24:e.Så på onsdag blir det fix med kalas eller ja vi ska bara ha öppet hus, men det kommer nog en hel del folk och grattar. Gubben jobbar sent så han är bara hemma till 13 sen får jag fixa själv....Men jag är ganska van vid det om man säger så
    öppet hus.....hrm
  • Donna69
    Vos skrev 2008-07-19 06:51:36 följande:
    Ja min gubbe sover oxå...HAr provat att låta mig sova och att han går upp när han är ledig. Men han vart ju så jävla trött och seg heeeeela dagen (vojne vojne) och Robin bara gnällde efter mamma konstant så jag gick upp en timme efter dom.Få prova igen om ett tag men inte denna helgen iaf....Aha dop dags ja, spännandeSjälv ska jag in till Gbg idag med familjen och leta efter present till Robin.
    glöm inte o berätta vad du köpt så jag kan köpa likadant o lite mer därtill för o va bättre än DIIIIIIG

mohahahahahahaha
  • Vos
    Donna69 skrev 2008-07-19 08:02:29 följande:
    glöm inte o berätta vad du köpt så jag kan köpa likadant o lite mer därtill för o va bättre än DIIIIIIGmohahahahahahaha
    ASG

Jag lovar
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Mum23

Godmorgon....zzzzzz!!!!

Hade gärna stannat i sängen men min klängapa ville gå upp.

• Donna69
    Mum23 skrev 2008-07-19 08:29:43 följande:
    Godmorgon....zzzzzz!!!!Hade gärna stannat i sängen men min klängapa ville gå upp.
    morrn morrn!!! =)

väderleksrapport tack
  • Donna69
    Beckah82 skrev 2008-07-19 09:06:44 följande:
    Godmorgon Städ idag..... åååå eventuellt lite partaj till kvällen yey!
    partaj!!?? asg
    fick du upp sugen efter sist?
  • Beckah82

Jaa det är helt jättehemskt Gå ut TVÅ helger i rad hahaha fast det har ju hans pappa gjort massvis med gånger så varför inte jag?

Idag blir det mest troligt ingen barnvakt dock för hans pappa får komma hit och vara med honom så Alvin får sova hemma.

A ja inget helt bestämt än får se hur det blir.

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • jelikas
    Anns krypin skrev 2008-07-18 21:54:43 följande:
    Men fyyyy va hemskt.. Tack för kramar dem behövs så här den här tiden känns det som.. Så jäkla jobbit å tänka tillbaks men ändå vill man inte glömma något för det är jue nått man vill berätta för sitt barn sen när hon är mogen å höra om det.. Vi spela in mycket me videokameran när johanna kom till neo.. JÄKLIGT slitsamt å se men så nödvändigt oxå för att bearbeta det hela.. Även om jag vet att allt är bra me både henne å mej så äre jobbit innombords i hjärtat mitt..Hur länge vart du på sjukhuset??
    Jag låg inne 5 dyg innan tore kom och sedan ytterligare 6 dygn då han vårdades på neo och jag på förlossningen då mitt blodtryck inte ville bli riktigt stabilt. Fick äta blodtryck dämpande medicin i 2 månader och efter 3 månader hade jag fortfarande protein i urinen men de sa att det var vanligt om man haft allvarlig hf.

Hur länge fick ni ligga inne? Antar att de var mycket längre tid än mina 11 dagar sammanlagt. Tore kom ju i v 36+1
  • jelikas
    veronicaq skrev 2008-07-18 22:04:10 följande:
    Ann! du som hade hf och du med jelikan.. vad hade ni för blodtryck!?
    När de upptäckt mitt hade jag 140/110 och dagen efter med vila låg de  på 150/110.
    När det blev sjukhus byte hade jag 175/115 och små kramper i ben och mage.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2