Inlägg från: H e l e n a |Visa alla inlägg
  • H  e  l  e  n  a

... Född: Juli 2007 ... 2

solstraalen skrev 2008-06-14 10:11:37 följande:
    Tack tjejer Ni som ville se före och efterbild på mina -30kg kan kika in här =)inutihuvudet.blogspot.com/Vågen visade idag precis -30.0kg
    Måste kännas jätteskönt! Vad duktig du är!!!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    jelikan skrev 2008-06-16 11:26:29 följande:
    Super fint namn.Själv vill jag ha en liten Otto om det blir en pojke nästa gång (är ej gravid) men tror halva släkten går upp i atomer då.Har nämligen vissa som vill lägga sig i namn val.Tore var så fult enligt vissa men nu så säger de något helt annorlunda när man säger att folk tycker namnet är fult och om jag driver med dom.
    Det är kul att höra vad andra tycker, men i slutändan handlar det ju om vad man själv o pappan gillar. Tycker både Tore och Otto är gulliga namn
  • H  e  l  e  n  a
    jelikan skrev 2008-06-16 12:05:52 följande:
    Jo, det är ju de för det är ju ändå vårat barn.Jag och sambon körde stenhårt på 2 namn som vi inte ville ha som vi sa till alla eftersom vi var trötta på deras tjat
    Hehe, bra grej!
  • H  e  l  e  n  a
    jennsans skrev 2008-06-16 19:41:59 följande:
    för övrigt.. min dag i dag har varit total katastrof..1: alexander hängig o gnällig man kan inte göra något annat än att hålla i kokhet bebis.. 2: åskan slog ner i våran gamla digitalbox (har 2 ) precis sekunder efter jag tänkt tanken på att dra ur kontakten.3: när jag åkte till apoteket o affären så ringer jag sen hem för att kolla en sak med christian då berättar han att datastolen pajjat när han o alexander suttit i den o de ramlat i golvet.. C tror att han själv tuppat av en sväng. Alexander gråter men troligen mest av rädsla. A har både sovit och hållt igång efter fallet så troligen slog han inte i sig någonstans.. fattades bara att jag skulle krocka på hemvägen eftersom jag körde lånad bil.vad mer kommer hända?kan morgondagen bli bättre?*hoppas*
    Gud vilken hemsk och jobbig dag! Morgondagen kan ju bara bli bättre tycker man!
  • H  e  l  e  n  a
    Halvblod skrev 2008-06-17 09:56:00 följande:
    Hej hejHär har ni en till liten tjej med bara 2tänder där nere...gulligt. När vi var hos tandsköterskan för 2månader sedan så sa hon att tänderna där uppe synd jättetydligt och kommer näääär som helst förmodligen inom några dagar...hahaha...snacka om segt tandkött Sen Leia i söndags tog sina första steg igen efter att hon var sjuk så tog det mindre än 1dygn innan hon började gå helt, så nu kryper hon i princip inget alls längre.Satte för skoj skull en stegräknare på henne i helgen (hon är om möjligt ÄNNU mer aktiv nu än innan!!!) och på 3timmar hade hon gått över 4500steg :-O
    Haha, kul idé med stegräknare på den lilla Ingen pulsklocka också?
  • H  e  l  e  n  a
    jelikan skrev 2008-06-17 10:28:30 följande:
    Idag har jag beställt fotograferingstid till Tore. Ska dit på måndag och fota. Ska bli superkul så jag har fixat lillebrossans gamla sjömanskostym som han skall ha på sig De hade ett erbjudande just nu för alla ett åringar att tog man 8 bilds serie så fick man en förstoring på köpet. Detta skule gå på 895 kr. En fyra bild serie skulle kosta 695 kr så vi kör på 8 bild serie Korten kommer vi få innan han fyller 1 år så vi kan sätta upp dom.Skall även förstora bild på mig och syrran och min lillebror och sätta upp
    Åh vad roligt! Sjömansdräkt som är så sött!
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-06-17 15:30:28 följande:
    Har gjort stadskörningen idag och det gick kalasbra jag är jättenöjd. Nu är allt klart innan uppkörningen. Har några lektioner till dock men inga extrasaker mer nu
    Gött att det gick vägen så att säga!
  • H  e  l  e  n  a

Vi ska också ha två ettårskalas - ett för släkten och ett för vännerna .

Tänkte göra tårtor med jordgubbsmousse och dumlefluff! jag är INTE bakarsorten, så jag får väl öva nån gång innan kanske

Tänkte skriva "ESKIL 1 ÅR" på tårtan med ex. jordgubbsglasyr. Nån som vet hur man får till det på ett snyggt sätt?

• H  e  l  e  n  a
    mrsbygg skrev 2008-06-18 15:29:20 följande:
    ihh imorrn kanske vi har en "ny" bil
    Låter ju inte dumt! Kan verkligen önska OFTA att vi hade en.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2