• Mum23

... Född: Juli 2007 ... 2

jelikan skrev 2008-07-16 11:48:00 följande:
    Så romantiskt.
    mmmmm....
    Jessa6 skrev 2008-07-16 12:15:24 följande:
    Det är verkligen ett frieri!! Ska nog visa detta för min sambo...
    Ja, ibland kan de behöva lite inspirationFlört
    zandrisen skrev 2008-07-16 14:05:28 följande:
    Grattis till LEIA i efterskott!Här är det sista veckan av semestern... Känns sådär kan man väl säga, har varit såååå mysigt att vara hemma 5 veckor allihopa! Mick går några steg nu förresten, och är helt överlycklig över detta! han galltjuter och flaxar med armarna när han gör det, sååå söt Göteborgsmorsan, verkligen superromantiskt frieri! Makens frieri kom helt otippat på en helt vanlig onsdagkväll när vi slappade runt i mysisar. Han föll på knä i en reklampaus (vi kollade Idol tror jag, eller nåt liknande) med ring och allt, har nog aldrig blivit så chockad i hela mitt liv Vi valde att gifta oss ett halvår senare på valborgsmässoafton, var det roligaste vi gjort nånsin!
    Vad roligt att du blev så chockad. Misstänkte du ingenting?
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-16 14:09:17 följande:
    vilket romantiskt frieri!!
  • Mum23
    Vickyb skrev 2008-07-16 15:30:34 följande:
    jag har kanske fått en LÄGENHET!!! Jag är så glaaaaad!! Får förhoppningsvis reda på det på fredag.. och jag hoppas verkligen att jag får den.. är i ett sådant stort behov av den nu. Jag behöver lite hjälp och stöttning.. jag vet inte alls hur jag kommer att ta det med seperationen.. men nu ser jag bara en ljus sida av den.. Jag vet att jag inte varit så mkt här.. men det är pg av depressionen.. har varken haft lust eller ork..
    Hoppas, hoppas....håller tummar och tår!
    En STOR kram till dig vännen!!
  • Mum23
    solstraalen skrev 2008-07-16 20:38:51 följande:
    Vickyb: Tack för att du frågar. Vad som hänt, allt annat skit i mitt liv kommer alltid fram när jag mår dåligt psykiskt :(Nu är de ju jobbigt med allt kring Josef sen han föddes..En mamma som lever har jag, men bara som ex, hon vet inte ens om att Josef finns.. inte träffat henne sen Saga var 2 månader, det är snart 2½år sen. Min mamma misshandlade mig väldigt grovt psykiskt och fysiskt under hela min uppväxt å min pappa har gjort andra saker som han inte skulle ha gjort + att han e "sajko". Jag vill oxå ha någon som bryr sig om mig, som ringer mig å frågar hur jag mår och som ja kan ringa när jag behöver få prata osv
    En stor kram till dig!! Förstår att du har en tung ryggsäck. Hur är det med barnens pappa, får du stöd av honom?
  • Mum23
    Måste bara fråga en sak, kanske någon som förstår?!

Igår var Johan (min man) ute i trädgården och röjde. Han skulle försöka sig på att bända loss STORA stenbumlingar och till det använde han ett stort tungt järnspett. Plötsligt slant spettet ur sin plats och han drog det med full kraft i pannan och fick ett djupt sår. Såg inte när det hände utan han kom in och sa att han behövde hjälp. Jag spolade rent det och sa att jag skulle hämta våran granne för jag tyckte att han skulle åka till sjukhuset så att någon fick titta på det och han tyckte att jag bara skulle tejpa ihop det och det var skönt att höra vad en sjukvårdspersonsal tyckte. Kan tillägga att han alltid är väldigt kaxig när han gör sig illa, ex. han bryter svanskotan, -Älskling det är ingen fara med mig, jag kan bara inte gå och har tuppat av 1 gång eller 2, men om du kör fram bilen så kan jag nog köra till sjukhuset själv. Ja, ni kanske förstår!!
    Iaf, hon tycker att han ska åka in, inte bara för såret utan för den rejäla smäll hans huvud har fått. Dessutom såg han riktigt blek ut.
    När jag hämtar honom efter sjukhusbesöket har han en jättbula, en sån man ser på tecknat som stod som ett horn i pannan. Men han påstod att han mådde bra.
    Till saken (sorry att jag skrivit så långt) idag är han Jättelåg, helt ur gängorna. Har knappt sagt ett ord på hela dagen och när jag frågar om allt är ok säger han att han är det. Fattar inte riktigt! Någon som förstår?
  • Mum23
    Glömde att skriva att jag givetvis är orolig och därför vill förstå mig på honom.
  • Mum23
    solstraalen skrev 2008-07-16 21:36:15 följande:
    göteborgsmorsan: Men oj Han borde ju ha jätteont stackarn Hoppas han är sig själv snart
    Tack! Det är han säkert.
    Kanske är det så att han har väldigt ont idag men bara inte berättar det, min älskade matcho-man (stavning?)
  • Mum23
    Halvblod skrev 2008-07-16 21:40:16 följande:
    Göteborgsmorsan: Jag hade nog ring typ sjukvårdsupplysningen eller liknande för att kolla så att det inte kan vara något allvarligt som kommer i efterhand.När Leia fick hjärnskakning (bula mitt i pannan) så fick jag hem ett papper med massor av saker som kunde komma i efterhand och när man då skulle söka vård igen.
    Beckah82 skrev 2008-07-16 21:41:04 följande:
    ja precis, ring sjukvårdsupplysningen och hör med dem.
    Ja, det kan jag ju göra. Gör det när jag fått i säng barnen.
  • Mum23

Förresten Halvblod, kommer du ihåg vad för grejer det kan vara?

• Mum23

Vad gullig du är Halvblod!!
    Gäller säkert något liknande på vuxna. Ska hälla koll på honom.

• Mum23

*vinkar*Glad

...har bara haft en skön dag, hoppas ni också haft det!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2