• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • H  e  l  e  n  a
    Vos skrev 2008-07-21 16:43:03 följande:
    hihi, ja han har ju inte fyllt ett än...Vi var på ettårskontrollen i onsdags.Vi har ju typ tre veckor mellan våra så dom väger väl ungefär samma då om man drar ett genomsnittMen så lång som Eskil är han inte.Där vinner duJag ver helt säker på att Robin var den enda över 12 kilo.Kanske finns mer här men just nu vet jag bara Robin och EskilVåra stora killar
    Vi har gött dem framgångsrikt verkar det som
    Beckah82 skrev 2008-07-21 18:55:31 följande:
    Robin, Alvin och Eskil var väl topp tre största julitrådsbebisarna i födelsestorlek. Nu ett år senare är Eskil och Robin fortfarande stora grabbar men kolla min pluttunge han tillhör numera de små i julitråden! 9,6 och 75 är måtten (hemmamätt då han inte varit på ettårskontroll än).
    Hehe, om ett år kanske det har svängt igen. Blir skoj att se om vi fortsätter följas åt
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    Lindisen81 skrev 2008-07-21 19:05:10 följande:
    måste bara berätta ; inez somnade utan problem!!!!! ingen välling idag heller, hon ville inte..... så nu får man väl sluta erbjuda henne det, fjärde kvällen utan välling.... men hon somnade bra! tog ca 15 min, hon gnällde o skrek o protesterade typ två gånger sen verkade hon acceptera att det va sova som gällde! sååååå glad just nu!!!!!!
    härligt!
  • SusannaT

okeeeej. nu håller datorn på o lever sitt eget liv. skickar ett inlägg utan att jag ens skrivit eller ens kollat på sidan.. hmm.

• H  e  l  e  n  a
    SusannaT skrev 2008-07-21 19:30:11 följande:
    okeeeej. nu håller datorn på o lever sitt eget liv. skickar ett inlägg utan att jag ens skrivit eller ens kollat på sidan.. hmm.
    Ajaj, låter ju inge bra alls det där! Tänk om den börjar bråka med nån i ditt namn? Det finns många lättstötta människor här på FL
  • Jessa6

Nu är kalaset slut, var lyckat men lite smått hysterisk, Elias är det enda barnet än så länge så det var väldigt stirrigt för honom, vi var 20 personer. Hade dukat upp ute och precis vid 4 när alla kom så störtregande det så vi fick duka in allt igen, men men det gick bra ändå. Han fick så mycket saker....läs mer i min blogg om 5 minuter om ni vill....Nu spver han som en gris, totalt slut av allt idag!!

Stora killar vi har i tråden

Tråkigt mammab att bli sjuk nu....

• Pusselbiten86

måste fråga.. Vad har ni köpt o ska köpa i 1 års paket till de små ..

Lilla T fyller ju 1 på torsdag o jag måste handla något till han. Men inte så lätt när Storebror fick massa saker när han fyllde ett som Thias nu tagit efter

• SusannaT

H e l e n a skrev 2008-07-21 19:40:05 följande:

Ajaj, låter ju inge bra alls det där! Tänk om den börjar bråka med nån i ditt namn? Det finns många lättstötta människor här på FL
    ja man vet aldrig. kan hända att jag råka trycka nått på tangentbordet.. hehe. men endå läskigt att den skickar ett tomt inlägg. utan att jag ens vet om det. höll på o prata med en kompis på msn och så skulle jag läsa vad ni alla skrivit så såg jag att jag hade skickat ett tomt inlägg ba för nån minut sen. :S
  • Mammelutten

Grattis till Inez o Elias

Vos skrev 2008-07-21 16:43:03 följande:
    hihi, ja han har ju inte fyllt ett än...Vi var på ettårskontrollen i onsdags.Vi har ju typ tre veckor mellan våra så dom väger väl ungefär samma då om man drar ett genomsnittMen så lång som Eskil är han inte.Där vinner duJag ver helt säker på att Robin var den enda över 12 kilo.Kanske finns mer här men just nu vet jag bara Robin och EskilVåra stora killar
    Å jag har nog största tjejen här tror jag, var på ettårskontrollen förra veckan och då vägde hon 11,6 kg och var 77,5 cm lång
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2