• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82
    veronicaq skrev 2008-07-21 23:14:44 följande:
    skavsår i öronen
    ooh ja! och det tar aldrig slut 10 års mundiarré.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Halvblod

Goooooooomorron!!!!!

Är jag först ina idag?????? Det har typ ALDRIG hänt.
    TYpiskt nog så väljer Leia att vakna 5.30 när det är min morgon att gå upp....men men Riad får ta Leia OCH tvätten imorgon när det är min sovmorgon

Såg att ni pratade om klättrande barn...här har ni ett till. Hon är hur duktig som helst på att klättra upp på saker men just nu är hon inne på att hoppa så hon kan mycket väl få för sig att försöka hoppa ner från soffan eller pallen eller vagnen. Så jag är inte lika nöjd med klättrandet som en del av er andra.

Bye bye kan man väl få henne att säga om man tjatar lite men det är inte något som längre kommer spontant.

Däremot så är hon superduktig på att visa när hon tänker rymma...hon vinkar alltid till oss innan hon ska gå iväg och hitta på bus eller om hon ska gå in i annat rum. Skönt att veta när man bör gå efter henne liksom

• Halvblod

Och där kom dagens första stinkande bajsblöja....uuuuääääärk

• Vos

Godmorgon

Här har vi en som inte klättrar alls ännu
    Skönt....
    Men han kryper runt i soffan, det är det bästa han vet. Fram och tillbaka, fram och tillbaka.
    Men som sagt än så länge får ju vi lyfta upp honom i soffan.

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Halvblod
    Vos skrev 2008-07-22 06:54:28 följande:
    GodmorgonHär har vi en som inte klättrar alls ännuSkönt....Men han kryper runt i soffan, det är det bästa han vet. Fram och tillbaka, fram och tillbaka.Men som sagt än så länge får ju vi lyfta upp honom i soffan.
    Go´morron!
    Äntligen lite sällskap....kände mig som världens mest ensamma människa ett tag
  • Vos

Ja vart är alla morgonpigga?????
    Hmm, fattar dom inte att dom ska vara här och inte ligga i sina varma goa sängar....

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Halvblod

JAg fattar inte heller. Tycker att folk alltid är uppe hur tidigt som helst när vi sover länge...men idag så tar alla plötsligt sovmorgon. TASKIGT!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2