• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • solstraalen

Hehe, jadå fönstret var stängt

Han fullkomligen ÄLSKAR att klättra. Tur han e så "krävande" att vi alltid typ är max 1m ifrån honom.

Han sätter sig liksom på soffkanten å försöker vrida sig samtidigt som han går ur soffan.
    Såg de första gången idag och han har gjort de flera gånger.

Hoppas han kan börja gå snart oxå.
    Han kryper bara,eller vill gå å hålla i ett av våra fingrar.
    Eller om han står framför än när man sitter på golvet, MAX 1m, då kan han gå själv imellan.

• Prinsessan Zelda

Isabel har också börjat klättra massor. farligt ju. men jag är van. Adam hittade man ju på väg upp på spisen, stående på ryggstödet på fåtöljen, på matbordet osv, he he. hjärtat i halsgropen många gånger.

• solstraalen

Beckah, så sött =)
    Så lite gör Josef, fast hans klassiska är att han kryper fram till mig när jag donar i köket, tar tag i min hand och ställer sig å verkligen visar " kom igen mamma, nu vill jag gå"

• Prinsessan Zelda

Isabel har gått mycket mer idag också. och sen är hon så söt när vi går ute med vagnen. alla människor och bilar vi möter vinkar hon åt

nä, nu ska jag sova. go natt.

• jelikas
    solstraalen skrev 2008-07-21 22:13:51 följande:
    Åh vet ni vad Josef kan!=)Glad eftersom min son tycks vara lite mer åt de sena hållet än åt de tidiga.Han kan klättra upp i soffan å även klättra ur den lugnt å relativt halvsäkert! Idag klättra han upp i en liten fotölj å var halvvägs uppe i ett fönster!Han börjar bli en klätterapa =)
    Sikken duktig kille.

Tore kan bara gå om man ställer honom upp men har nu börjat att försöka krypa och att sätta sig upp när han ligger på mage.
    Tore verkar oxå tillhöra dom åt lite senare hållet än tidigare men mig gör det inget. Har vart lite skönt ändå att kunna sätta Tore på ett ställe och så sitter han där och gör det fortfarande eftersom han inte lärt sig resa sig upp mot möbler än.
  • H  e  l  e  n  a
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-21 22:18:56 följande:
    Isabel har också börjat klättra massor. farligt ju. men jag är van. Adam hittade man ju på väg upp på spisen, stående på ryggstödet på fåtöljen, på matbordet osv, he he. hjärtat i halsgropen många gånger.
    Nu när du säger det så har jag nån minnesbild av ett foto där Isabel hänger i spisluckan...
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-07-21 22:18:41 följande:
    Alvin har börjat hämta folk för att visa saker. Det är såå sött. Han kommer och  säger typ eh eh eh och tar tag i handen och draaar iväg med en till det han ska visa. Jättespännande saker.Typ titta mamma jag har stoppat ner mina strumpor här i kastrullen och annat viktigt
  • solstraalen

Nä, natti natti girls.

Ska ta min svamp å gå å sova nu. *mutter*

JAg älskar annars svamp, men inte när han angriper "fialotta".

• madeleine78
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-21 22:18:56 följande:
    Wille är likadan... han klättrar överallt på allt! öven på sånt som man egentligen inte kan klättra på..men som han tror han kan klättra på...
  • H  e  l  e  n  a
    solstraalen skrev 2008-07-21 22:21:47 följande:
    Nä, natti natti girls.Ska ta min svamp å gå å sova nu. *mutter*JAg älskar annars svamp, men inte när han angriper "fialotta".
    Fick tänka till där lite, tänkte du hade en svamp som snutte eller nåt, men sen förstod jag att det inte var riktigt så mysigt

God natt och *kli kli*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2