• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82
    rullgardinsflikkan skrev 2008-07-23 21:25:35 följande:
    TJOLAHO FLICKS Här har jag nog aldrig skrivit tror jag inte men nu flummar jag inte här också tänkt jag. Skriver typ ingenting på FL längre av diverse anledningar men några trådar kan man ju lalla i...Ooooom det är ok förståss krams  
    Kul att se dig allt väl?
  • Vos
    rullgardinsflikkan skrev 2008-07-23 21:36:35 följande:
    Jaja då är det bara att flytta uppåt i landet så att vi friska och fräscha kan ta hand om dig :-P
    börjar packa....
    Pusselbiten86 skrev 2008-07-23 21:37:18 följande:
    Tror hon såg på mig att de var nära...För ja kom i rullstol, kunde inte lämna urinprov, fick värkar varannan minut Jag skreko sa ju att något fick hon göra..
    Aha, ja så farligt var det inte för mig, hade bara två minuter mellan mina värkar
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • rullgardinsflikkan

Nja väl och väl, vi hankar oss fram, väntar och stampar på att idioten antingen ska åka in eller köra ihjäl sig.

Määäännn annars är allt toppenfint

Damn va skraj jag blev när det där i skene hände för några dagar sen då...bara rös upp ur soffan och gapade till Magnus " FAN JAG MÅSTE KOLLA BECKAH"
    Men det va ju inte du tur som va

Beckah82 skrev 2008-07-23 21:37:39 följande:
    Kul att se dig allt väl?
  • mrsbygg

kikar bara in å säger gonatt förhoppnigsvis...
    Tom sover sött iaf!

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-07-23 21:52:53 följande:
    kikar bara in å säger gonatt förhoppnigsvis...Tom sover sött iaf!
    Men jösses vilken sötnos! Blir totalt bebissjuk.

Han är verkligen jättefin!

• Mjukis82

Kikar in lite snabbt!

Jisses vilken goding du har mammab Börjar suga lite i bebis-tarmen här med men först måste jag verkligen kolla upp mitt bäcken!

(¯`°?.¸ ღ♥Isabelle f/d 060516♥ღ ¸.?°´¯) (¯`°?.¸ ღ♥ Denise f 070707 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Beckah82
    rullgardinsflikkan skrev 2008-07-23 21:46:28 följande:
    Nja väl och väl, vi hankar oss fram, väntar och stampar på att idioten antingen ska åka in eller köra ihjäl sig. Määäännn annars är allt toppenfint Damn va skraj jag blev när det där i skene hände för några dagar sen då...bara rös upp ur soffan och gapade till Magnus " FAN JAG MÅSTE KOLLA BECKAH"Men det va ju inte du tur som va
    Fan va jobbigt läge. Skit att det ska finnas idioter.

Jo det var nog några som lyckades känna ilningar i magen över rubrikerna om mordet här.

Nu vet jag vilka det handlade om också

Killen har misshandlat henne innan. De var på fest hos min syster för några veckor sedan och då började de bråka och det slutade med att han satte en kniv i foten på henne.

Efter detta gjorde hon slut och sen dess har han varit helt psycho och följt efter henne och grejer. Dagen innan stod de och gapade utanför Willys och sånt.

Han är rätt duktigt hatad här nu... han är en sån där som alla känner och massa kompisar och sånt...
  • Anns krypin

Gomorron tjejer. Kaffet klart om ni undrar bara å ta för sej..Undra om denna dag blir lika svett som den igår?? då häller jag opp isvatten direkt.. hahaha

• Anns krypin

skrattar så jag döööör, nästan 1 timme senare å ingen har skrivit!!! MOBBING!!!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2