• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Vos

Godmorgon

Tar gärna ett glas isvatten för kaffe dricker jag inte och det är för varmt för te

Idag fyller min kille ett år

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Anns krypin

Åååååååå GRATTIS till din kille

vatten fixar jag *L* inga problem

Va hittar ni på pojkens dag då??

• Vos

Vi tar det bara lugnt idag på Robins födelsedag
    Vi ska ha öppet hus så nu ska vi äta frukost sen gå till affären för jag glömde naturligtvis att köpa något igår....
    Sen ska jag dekorera tårtan.
    Sen ska vi bara vara, folk kommer nog mest på kvällen för det är så fint väder så alla går till badet eller åker ut med båten idag på dagen.

(¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
  • Anns krypin
    Vos skrev 2008-07-24 07:45:48 följande:
    Vi tar det bara lugnt idag på Robins födelsedagVi ska ha öppet hus så nu ska vi äta frukost sen gå till affären för jag glömde naturligtvis att köpa något igår....Sen ska jag dekorera tårtan.Sen ska vi bara vara, folk kommer nog mest på kvällen för det är så fint väder så alla går till badet eller åker ut med båten idag på dagen.
    Det låter mycket trevligt Ja åka båt är jue väldigt kul blir en fin dag för din Robin ..
  • Anns krypin

Idag tänker jag plocka undan en massa leksaker å ha dem i Johannas rum , så kan man jue alltid byta ut leksaker efter en tid, då blir dem som nya

• Milla med killar

Grattis Robin i dag och Tiger i går

• Anns krypin

En knäpp fråga.. Hur många av era barn använder haklapp av olika slag?? Johanna kan knappt navända haklappar eller tröjor me knappar där man knäpper i halsen för hon får mer elelr mindre panik.. Johanna hade på sin födelsedag en haklapp som är köpt på IKEA me ärmar den funkar ok om man knäpper den me karborre försiktigt..

• zandrisen
    rullgardinsflikkan skrev 2008-07-23 21:25:35 följande:
    TJOLAHO FLICKS Här har jag nog aldrig skrivit tror jag inte men nu flummar jag inte här också tänkt jag. Skriver typ ingenting på FL längre av diverse anledningar men några trådar kan man ju lalla i...Ooooom det är ok förståss krams  
    Hej stumpilumpi! Kul att "se" dig!

mammab, underbar liten kille! Bebissjuk är bara förnamnet, men jag får väl snika till mig
    en snuttestund med andras bebisar istället, haha...

GRATTIS ROBIN!

• zandrisen
    Anns krypin skrev 2008-07-24 07:19:11 följande:
    skrattar så jag döööör, nästan 1 timme senare å ingen har skrivit!!! MOBBING!!!
    Mobbing, det är det när du loggar ut innan jag hunnit skriva och få mig en kopp kaffe... *hmpf* Angående haklappar och tajta tröjor så är Mick precis lika! Kanske lite klaustrofobi? Jag funderar på om Mick kanske "minns" förlossningen, den var ju ganska segdragen och han var ju minst sagt klämd Fundersam
  • Halvblod
    Vos skrev 2008-07-23 21:29:29 följande:
    VA????JAg fick fan vänta fem timmar på att hon skulle komma på den briljanta ideén att ta hinnornaGrrrr
    Jaha det där är väl inget! Mina tog dom inte alls utan det skulle komma av sig själv. Vattnet gick 1dygn (!!!!) efter jag åkte in! Så sluta gnälla!!!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2