• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82
    Tania skrev 2008-07-23 12:45:34 följande:
    Ah har Teskedsmamman en julitråd??
    Ja hehe sen lite drygt 1,5 år tillbaka
  • Tania
    Beckah82 skrev 2008-07-23 14:00:41 följande:
    Ja hehe sen lite drygt 1,5 år tillbaka
    ja jag kollar knappt nåt annat än tårttråden och min egen tråd här på FL numer... 
  • Beckah82
    Tania skrev 2008-07-23 14:06:37 följande:
    ja jag kollar knappt nåt annat än tårttråden och min egen tråd här på FL numer... 
    Nej hehe inte lätt att hålla reda på alla trådar
  • jelikas

Måste bara fråga en sak.

Tycker ni att man är en dålig mamma för att man går ut och solar lite medans ens barn sover el för att man sätter ner barnet på golvet så att den får sitta där och spana lite istället för att sitta i barnmatstolen hela tiden?

• Halvblod
    jelikan skrev 2008-07-23 17:32:59 följande:
    Måste bara fråga en sak.Tycker ni att man är en dålig mamma för att man går ut och solar lite medans ens barn sover el för att man sätter ner barnet på golvet så att den får sitta där och spana lite istället för att sitta i barnmatstolen hela tiden?
    Nej absolut inte.
    Det där med matstolen förstår jag inte alls...jag tycker det är "värre" att sitta i stolen hela tiden än att få vara nere på golvet och utvecklas.
  • jelikas
    Halvblod skrev 2008-07-23 17:46:56 följande:
    Nej absolut inte.Det där med matstolen förstår jag inte alls...jag tycker det är "värre" att sitta i stolen hela tiden än att få vara nere på golvet och utvecklas.
    Fick nämligen höra av sambons brors tjej idag att sambons mormor stått och sagt till henne att jag inte borde ha barn för att jag hade solat en stund då Tore sov och sedan klagade hon på att jag alltid sätter ner honom på golvet och tyckte det var dålig stil.
  • annki72
    jelikan skrev 2008-07-23 18:03:21 följande:
    Fick nämligen höra av sambons brors tjej idag att sambons mormor stått och sagt till henne att jag inte borde ha barn för att jag hade solat en stund då Tore sov och sedan klagade hon på att jag alltid sätter ner honom på golvet och tyckte det var dålig stil.
    Men jisses, vilken människa :-O

Du är ingen dålig mamma!!!!!
    Klart man ska passa på att sola när barnen sover, bättre det än när de är vakna.
    och varför kan inte ett barn vara på golvet???
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2