Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Nu snart har johanna sovit 3 tim.. suck blir väl å vecka henne sen...

• Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-08-02 15:21:25 följande:
    Alvin har inte sovit alls idag det i kombination med den extrema värmen inomhus + min trötthet går mig verkligen på NERVERNA! Fan vill få ha det tyst och lugnt och SVALT en stund nu! Bläääääääääääääääääääääääääääääääääää
    Jag färstår dej precis, ibland vill man ha sej själv en stund
  • Anns krypin

Jag vill till ullareeeed!!!!! har snackat me guben å han sa att han tyckte att vi kunde åka i maj nån gång WEEIIIEEEEEEEEEEEEE då tar vi me husvagen så slipper jag å johanna följa me in sa han WOOOOOOOOOOOOOOOOOW... hahahaha

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-02 22:11:56 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-02 22:08:52 följande:
    ja woooow vilken semester
    Alltså jag trodde inte att Marre skulle gå me på det hahahahaaha.. gav bara ett förslag till han *L* han nappa, undra va fanken han har i kikaren *L*
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-02 22:16:04 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-02 22:12:53 följande:
    antagligen inget iom att han ska sitta i vagnen. mohahahahavarför går han inte med in?? finns säkert MASSOR han vill kolla o pilla på
    *L* han går nog me in skall du se , skall bara låta lite hahaha
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-02 22:20:31 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-02 22:17:11 följande:
    det tror jag med...*asg*vem sitter i en vagn utanför ullared lixom?? hahahahahaft en kuldag? MORRRRRR
    hahaha han sover nog i husvagnen...

KUL dag???Blääääääääääääääääääääääää
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-02 22:27:44 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-02 22:21:42 följande:
    hahahaha. ja så lagom när johanna o du shoppat färdigt så rusar han in. mohahahahafick ni färdigmålat hus/garage o allt ni skulle måla?
    Nej, killen skall komma tillbaks i veckan nu. Han fick hem sina barn å då fattar man att han vill va me dem över helgen.. Men mycket är målat..
  • Anns krypin

Jag har haft soooovmorgon tjohoooo kvart i 7 eller nått hahaha guuuu va skönt..

Äre nån som har kaffe klart eller måste ja lyft röva här ifrån??? vavavavavavavava?? ääääääääääääää lika bra å klå på bryggaren

• Anns krypin

me myself and I

kaffe på gång *L* aaaaahhhh

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-03 07:29:42 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-03 07:04:12 följande:
    byter ni färg med eller blir det samma??
    det blir ett färgbyte till nått lite mer grå men det syns inte så mycket än eftersom hörnen på garagre å hus inte är målade, du vet det bruna taket på garaget?? det är vitt nu tar nån omgång målning till innan det blir riktigt bra, från brunt till vitt kräver några målningar..

Nästa år skall vi fixa balkongen på framsidan den skall oxå lålas vit å grå aktig..
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2