Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-27 21:06:14 följande:

ja, en väldigt bra dag idag. Lindisen + gubbe, Inez, LIndaLennart och Vilda var på Isabels barnkalas. var ute hela tiden, vilken tur man storstädat inomhus Isabel fyller på tisdag men vi hade barnkalas idag. ska ha släkt kalas på tisdag.
    så många härliga å fina bilder från kalaset!!!
  • Anns krypin

Gomorron, kaffet klart *L* Jag är mega trött men jaja, inget kaffe i mej än.. Skall häva i mej snart ...

• Anns krypin

Mörra alla, kaffet klart nu ser ni *L*

• Anns krypin

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-29 09:33:10 följande:

Idag fyller Isabel 1 år!!min lilla gullunge 8 dagar gammal
    Grattis lillstumpan
  • Anns krypin

Jag säger inget men VEM 17 väckte Johanna kvart i fem??? Gääääääääääääääsp!!! Käre guuud, varför har JAG ett morgonpiggt barn???????????

• Anns krypin
    Jessys skrev 2008-07-31 05:55:17 följande:
    kikar in från jobbet.. puuh. bara 45 min kvar att jobba sen får jag åka hem o soooooovaa Underbart!Anns>: Jobbigt med morgonpigga barn.. du får ge igen sen när hon är 15
    skrattar gott, kan du banne mej lita på HAHAHA, äre då JAG får sovmorgon????
  • Anns krypin

Anns krypin skrev 2008-07-31 05:33:31 följande:

Jag säger inget men VEM 17 väckte Johanna kvart i fem??? Gääääääääääääääsp!!! Käre guuud, varför har JAG ett morgonpiggt barn???????????
    MIN KLOCKA går FEEEEEL... det va tiiiiiidgigare än kvart i fem Herreguuuuud...
  • Anns krypin
    Jessys skrev 2008-07-31 06:48:16 följande:
    så. nu e jag hemma. aaah. sonen o sambon sover ÄNNU varför sover Charlie aldrig så här länge när jag är ledig.. grr..nu ska jag väck dem så ja får sova i lugn o ro.natti girls...
    hahaha sov gottit *L*
  • Anns krypin

Nu sover mitt lilla ungskryp , efter att ha fått äta en macka hahaha, hon åt jue gröt så tidigt..

• Anns krypin

Gomorron tjejer, kaffe på gång.. Idag vakna Johanna tidigt igen , måste va en trend *morr*

Idag blire nog en lagom å trevlig dag Får se va man gör av den hahahaha..

Guuud va trött ja är. På Måndag börjar ja jobba igen, bläää så jädra le på att jobba ASG fast det är över 1 år sen ja jobba hahaha..

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2