Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Gomorron, ville bara säga att jag inte bara är hustru, mamma , syster,dotter, moster , faster, svärdotter ,svägerska eller jobbarkompis jag är DATATEKNIKER oxå!!!!!!!!! grrrrrrrrrrrrr

Kaffet är slut om ni undrar liksom, hett äre å jag har fläkten på MEN jag klagar inte på värmen utan HETTAN!!!!!!

Såå Johanna mår annars bra ligger å vilar..

• Anns krypin

måste oxå ha halvnakna karlar här... åååååååååååååååå blir nästa vecka då får vi hjälp av en gobit å måla garaget å utbyggnad *L*

• Anns krypin

Hahaha, johanna ligger på täcket som är på golvet å så hör jag hur bjälar , tittar in å hon ligger så fint å sover??? hon måtte snacka i sömnen..

• Anns krypin

sitter i köket, svalaste platsen i huset just nu , fläkt på & äter Calippo mmmmmmmmmmmm

• Anns krypin

Gomorron , här vart man tvungen att gå upp för Johanna stod i sängen å va klarvaken *L*

Solen skiner redan å jag är trött hahaha..

JÄTTE stooooort GRATTIS till VIKTORIA som fyller 1år just idag

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-07-26 05:48:08 följande:
    Anns krypin skrev 2008-07-26 05:32:52 följande:
    men shit!!?? *fniss*hon tackar dig sen när hon vaknat.....eller när ni kommer hit
    hahahaa mmm

Jag skall banne mej krama om henne jätte mycket idag *L* För hon fyller år hahaha
    Ser fram emot att träffa er , kul ¨å se ungarna busa runt..Haru kaffe på gång då??? vavavava??? haru stolar ute ?? vavavava hahaha
  • Anns krypin

Super super bra ler Hoppas på att det blir varmt å gott idag då *S*

• Anns krypin

asg, mm va liksom rädd för det, blir tunn klätt idag *L*

• Anns krypin

Nä nu blir jag rädd!!!!! HAHAHAHAHA, du får allt hålla dej 2 meter ifrån mej *ASG*

hahahaha sitter på golvet å pussar min fot HAHAHa huuuu sikken tur att jag var å tvätta mej innan hon vakna *S*

• Anns krypin

ASG..............................

4 år på kåken HAHAHA

nä tvaga hela kroppen juh *S* svettit inatt hahaha

sola å bada me pinacolada TJOHOOOOO ja vill ha cocosdrinken eller cola me nått i hahahahaha guuuud jag har jobbar ångest *urk*

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2