Inlägg från: Anns krypin |Visa alla inlägg
  • Anns krypin

... Född: Juli 2007 ... 2

Vos skrev 2008-07-24 07:45:48 följande:
    Vi tar det bara lugnt idag på Robins födelsedagVi ska ha öppet hus så nu ska vi äta frukost sen gå till affären för jag glömde naturligtvis att köpa något igår....Sen ska jag dekorera tårtan.Sen ska vi bara vara, folk kommer nog mest på kvällen för det är så fint väder så alla går till badet eller åker ut med båten idag på dagen.
    Det låter mycket trevligt Ja åka båt är jue väldigt kul blir en fin dag för din Robin ..
  • Anns krypin

Idag tänker jag plocka undan en massa leksaker å ha dem i Johannas rum , så kan man jue alltid byta ut leksaker efter en tid, då blir dem som nya

• Anns krypin

En knäpp fråga.. Hur många av era barn använder haklapp av olika slag?? Johanna kan knappt navända haklappar eller tröjor me knappar där man knäpper i halsen för hon får mer elelr mindre panik.. Johanna hade på sin födelsedag en haklapp som är köpt på IKEA me ärmar den funkar ok om man knäpper den me karborre försiktigt..

• Anns krypin
    zandrisen skrev 2008-07-24 08:15:24 följande:
    Mobbing, det är det när du loggar ut innan jag hunnit skriva och få mig en kopp kaffe... *hmpf* Angående haklappar och tajta tröjor så är Mick precis lika! Kanske lite klaustrofobi? Jag funderar på om Mick kanske "minns" förlossningen, den var ju ganska segdragen och han var ju minst sagt klämd
    skall banne mej skaffa bjällra te dej så jag inte missar dej *asg*
    det där me hakisar , nått äre ialla fall , hon oxtokig å gråter å sliter sen senare i en del vissa tröjor..

Kan du uppfinna strumpor som sen kan sitta kvar på foten?? funderar skarpt på att tatuera dit nån strumpa på Johanna *ASG*
  • Anns krypin
    zandrisen skrev 2008-07-24 13:10:40 följande:
    kryker = kryper , sorry har mjukglass på fingrarna
    gapskrattar, då är alla barn så.. trodde att johanna va tossig eftersom hon alltid har en strumpa i näven eller så..

MJUKGLASS??????? vaaaaaaaaaaaaaaa bjuuuud för jag smääälter bort hahaha
  • Anns krypin
    zandrisen skrev 2008-07-24 13:41:16 följande:
    *mailar lite glass* Äsch, smälte på vägen,sorry!
    morr morr.... tar iglass ur frysen å ÖNSKAR att den va mjuk *S* Nice dag te du *L*
  • Anns krypin

Jag vill oxå spana på halvnakna byggkarlar!!! *drägglar*

• Anns krypin

Milla med killar skrev 2008-07-24 17:19:19 följande:

Anns krypin skrev 2008-07-24 17:11:56 följande:
    KåtFior
    ASG.... skyller på värmeslag
  • Anns krypin
    mrsbygg skrev 2008-07-24 19:07:12 följande:
    WOHO jag kan amma!!! *överlycklig*haft super ångest och mått skit för jag trodde amningen skulle skita sig även denna gång. men den funkar utmärkt! mina bröst har läkt och jag har låtit bvc kikat idag och hon tyckte att amningen såg jätte fin ut och att vi skulle fixa det galant. känns så jävla bra!tvungen å skriva av mig lite hehe...
    Jätte grattis, gud va skönt för dig å lille mannen.. Krmais
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2