• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82
    veronicaq skrev 2008-06-12 22:59:54 följande:
    Ja allt är prima med oss! Har fått dagmamma i augusti..,.den 11e börjar han! känns super! Kommer gå så bra då Tiger är den mest Oblygaste i världen! Så sköntHur e de själv?
    Alvin har med dagmamma fast det är ju farmor då så det blir ingen in skolning å sånt. Praktiskt...så slipper man vara så noga med hämtnings och lämningstider.
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-06-12 23:35:14 följande:
    Alvin har med dagmamma fast det är ju farmor då så det blir ingen in skolning å sånt. Praktiskt...så slipper man vara så noga med hämtnings och lämningstider.
    får hon betalt som dagmamma eller kallar ni henne bara det? *nyfiken*
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • veronicaq
    Beckah82 skrev 2008-06-12 23:35:14 följande:
    shit va skönt!! synd att Tigers far/morföäldrar är unga o friska så dom jobbar, så han inte kan va där min mormor alltså hans gammelmormor är för kass för det
  • Beckah82

Hon är dagmamma på riktigt alltså och har så varit i 25 år ungefär så hon har ju inte bara Alvin utan en hel hög ungar

• Beckah82

...och ja det blir att betala fast inte till henne utan till kommunen (?) som alla andra med barnomsorg å sen betalar de lön till henne

• veronicaq
    Beckah82 skrev 2008-06-12 23:53:44 följande:
    Hon är dagmamma på riktigt alltså och har så varit i 25 år ungefär så hon har ju inte bara Alvin utan en hel hög ungar
    jahaaaa hahaha
  • Prinsessan Zelda

kul med manga som borjar ga. idag gick Isabel 5 steg i lugn och sansad takt. kul
    for Adam tog det 1 manad fran forsta stegen till han gick helt och hallet. far se hur lang tid Isabel tar pa sig och om hon gar innan 1ars dagen.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • solstraalen

Grattis till alla barn som tagit sina första steg!!!

Själv har jag inga sånna nyheter att komma med, då Josef bara ålar + har börjat krypa lite nu oxå.

Ska fixa inför hans födelsedag idag. Så det är klart på hans stora dag imorrn.

För övrigt är jag överlycklig,sista dagarna har jag rasat massor i vikt! Jag håller mig till mina kalorier å ska tappa ca 1kg i veckan, men nu har jag rasat 2kg sen i måndags.
    Brukar gå så här bra då jag verkligen inte fuskar nått.
    Så jag är såååååå stolt över mig själv nu Tror ni kan åka på att få sen en jämförelsebild av mig eventuellt idag/imorgon. En 2 dgr innan Josef kom och så en nytagen bild.

Fast ska ju tillägga att jag inte är någon tjusig donna som många andra är i tråden ännu, men jag är bra mkt tjusigare än då jag vägde 30kg mer

• misan84
    solstraalen skrev 2008-06-13 06:11:47 följande:
    Grattis till alla barn som tagit sina första steg!!! Själv har jag inga sånna nyheter att komma med, då Josef bara ålar + har börjat krypa lite nu oxå.Ska fixa inför hans födelsedag idag. Så det är klart på hans stora dag imorrn.För övrigt är jag överlycklig,sista dagarna har jag rasat massor i vikt! Jag håller mig till mina kalorier å ska tappa ca 1kg i veckan, men nu har jag rasat 2kg sen i måndags. Brukar gå så här bra då jag verkligen inte fuskar nått. Så jag är såååååå stolt över mig själv nu Tror ni kan åka på att få sen en jämförelsebild av mig eventuellt idag/imorgon. En 2 dgr innan Josef kom och så en nytagen bild.Fast ska ju tillägga att jag inte är någon tjusig donna som många andra är i tråden ännu, men jag är bra mkt tjusigare än då jag vägde 30kg mer
    Hampe han varken kryper eller ålar hehe
    Han bara hasar liiite på rumpan o går när man håller han men vääääldigt ostadigt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • solstraalen

misan: vad skönt, eller vad man ska säga =) Så Josef inte är ensam, hehe
    Allt barn är ju olika, så är det bara =)

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2