• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • misan84
    solstraalen skrev 2008-06-13 07:10:50 följande:
    misan: vad skönt, eller vad man ska säga =) Så Josef inte är ensam, hehe Allt barn är ju olika, så är det bara =)
    Hehe Ja dem är ju det o tur är väl det Duktig du är föresten, skulle gärna vilja se jämförelsebilden sen:) Jag har tränat nu tre dagar i veckan i 3 månader men händer knappt ingenting känns trist. Har gått ner 4 kg på dessa månader bara blää. Hoppas med att det snart bara ska rasa. men behöver nog kolla av maten lite mer här hemma innan kanske:) Har 10kg kvar sen kan jag vara liiite nöjd känner jag Gick upp25 kg på tre månader för 9 år sen. Sedan dess har det varit svårt att gå ner igen..
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • solstraalen

Misan: men duktigt å träna juh!!!

Jag gick upp 30kg med Josef, men JÖSSES!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har ju gått ner alla mina kilon från Josef nu!!!!!

Hahaha, har inte tänkt på de alls, har bara haft målvikten i huvet, kom på detta nu juh! =)

Men jag gick ju upp 35kg med Saga för 2½år sen, sen 41kg med min äldsta Anton.

Men min dröm är att tappa 20kg till nu, minst 15 iaf.

Eller ja, ska vi va noga så är det 100gr kvar, men de borde jag fixa tills imorrn

Men Alltså nu vart ja ju skitglad

• Lindisen81

grattis i förskott till Josef!!!! kommer inte hinna in imorn och gratulera då vi ska riva kök hela dagen =) tänk vad tiden gått fort! imorgon, för ett år sedan, satt vi ett gäng fl-mammor hemma hos zelda och mottogs av nyheten att Josef hade kommit =) tror han va första "juli"-bebisen va ? eller va jennsans Alexander före... ? ja det va han väl... jaja, tiden går fort och snart går alla bebisar på dagis.

Inez börjar dagis i januari, till dess är henens pappa hemma med henne från augusti då jag äntligen börjar jobba! känns bra att ha henne hemma under hösten, sambon kommer jobba varannan helg så vi får ordning på ekonomin oxå =)
    nä nu ska Inez få frukost sedan är det dags för avslutning på öppna förskolan!
    återigen; grattis Josef!

• Lindisen81
    solstraalen skrev 2008-06-13 07:32:40 följande:
    Nu har jag bantat bort över 100kg under mitt liv, jag måste va bäst
    du ÄR bäst!!!!!!!!!!!!
  • jennsans

näe alexander fyller den 19:e =) vet att josef skulle på återkoll då *skratt*

• jennsans

jag har tapppat 21 kg från förlossningsvikten.. men från att jag satte igång o banta för dryga 3 månader sedan har jag tappat 12,5 kg ca.. i´m happy :)

• jennsans

stog era barn själva innan de började gå?? eller kommer stegen bara??
    alltså A kan stå ca 15 sek själv men vill ju inte så när han kommer på att jag inte håller i honom så sätter han sig ner..
    går ju fritt annars längs möbler (står nu dock o skiter vid bordet ) kanske kommer steg här med snart.. vem vet

• Lindisen81
    jennsans skrev 2008-06-13 07:36:35 följande:
    näe alexander fyller den 19:e =) vet att josef skulle på återkoll då *skratt*
    aha okej =) inte lätt att hålla ordning på alla, säger grattis till han med på samma gång =) grattis alexander lite i förväg =)
  • jennsans
    Lindisen81 skrev 2008-06-13 07:41:13 följande:
    aha okej =) inte lätt att hålla ordning på alla, säger grattis till han med på samma gång =) grattis alexander lite i förväg =)
    Alexander tackar o bockar :)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2