• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • H  e  l  e  n  a
    Prinsessan Zelda skrev 2008-06-11 23:52:04 följande:
    Isabel har tagit sina forsta steg idag. flera ganger har hon gatt 2-3 steg sjalv. fick det pa film ocksa. ska forsoka ladda upp det sa ni kan se
    Gud vad roligt!!!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • jelikas

ni som har youtube, är det svårt att förstå sig på hur man gör när man laddar upp film och så? Jag är urkass på engelska nämligen. haha.

• jelikas

Nu har jag fått ut mitt vidioklipp på tore när han dansar

">

• Beckah82
    jelikan skrev 2008-06-12 12:15:04 följande:
    Nu har jag fått ut mitt vidioklipp på tore när han dansar

hahahahaha va sött Alvin har samma moves
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • jelikas
    Beckah82 skrev 2008-06-12 12:36:32 följande:
    hahahahaha va sött Alvin har samma moves
    Skönt att det är någon mer som gör samma sak.
    Visade det för sambon igår och han bara skrattade.
  • zandrisen

Hej hopp! Fullt ös på jobbet nu iom att jag går på semester efter imorgon! Ska bli så skööööönt!

Vickyb, skitsnyggt, värsta pinglan!

Zelda, goa tjejen, va duktig hon är!

Helena, gratta Eskil från oss också

På lördag ska vi lämna bort båda barnen över natten för första gången. Känns väldigt kluvet, men å nadra sidan så vet jag att dom kommer ha skitkul hos svärisarna. Vi ska på konsert www.falurock.se ska bli askul då vi känner typ alla som ska spela Gött med sovmorgon också, haha

• Prinsessan Zelda
    Donna69 skrev 2008-06-12 05:31:04 följande:
    söt zelda!!! o värsta hurtbullen i bakgrunden!*Asg*
    haha. det ar min hurtbulle till far det, he he.
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Milla med killar

Tjoho tjejer!!
    Lite trött o sliten så jag har inte skrivit på ett tag men läst har jag gjort i allafall. Nu är skolan slut så nu ska det väl lugna sig lite hoppas jag. Theo har ju kört järnet här med på nätterna med amning heeela nätterna egenom och sovit 10 minuterspass här i några veckor. I dag så förstog jag varför . Ungen har fått en av sina hörntänder ..lillstackarn

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2