• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Prinsessan Zelda
    jelikan skrev 2008-06-12 12:15:04 följande:
    Nu har jag fått ut mitt vidioklipp på tore när han dansar

gulligt
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    Milla med killar skrev 2008-06-12 15:02:29 följande:
    Tjoho tjejer!!Lite trött o sliten så jag har inte skrivit på ett tag men läst har jag gjort i allafall. Nu är skolan slut så nu ska det väl lugna sig lite hoppas jag. Theo har ju kört järnet här med på nätterna med amning heeela nätterna egenom och sovit 10 minuterspass här i några veckor. I dag så förstog jag varför . Ungen har fått en av sina hörntänder ..lillstackarn
    stackarn. att det kan vara sa olika hur barnen regerar pa tanderna.
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • jennsans

1 års kontroll idag för alexander..

11,8 kg och 80 cm lång.

klarade sig igenom läkarkontrollen och slog ihop klossarna på skötbordet där för första gången så det vart godkänt..

iom att jag o min familj har synfel får vi också (efter lite övertalning) komma till ögondr i höst någon gång för extra koll.. känns bra

sprutan fick han med och är på mer bus humör än vanligt *kriverar snart*
    jaja

härliga filmer på barnen =)

kram på er

• jennsans
    solstraalen skrev 2008-06-12 18:52:11 följande:
    Men jösses vad stor Alexander är!!!! Josef mätte 75.5cm och vägde 9.5 =)
    jo min lilla skit som va så liten när han föddes..

men han har stora föräldrar o brås på tror jag
  • mrsbygg

hehe, ska bli kul å se hur stor sam blivit på 1 års kollen..

vid 10 mån vägde han 10.5 kg...

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis Bf 080710
  • skruttan35

jelikan - Vad söt han är tore !!

Prinsessan Zelda - Duktiga isabel, nu blir det full fart !

jennsans - Stora killen du har...

solstraalen - Vad duktig du är !! Fortsätt kämpa...ska bli skoj att få se nya bilder på dig när du nått -30kg.

Mammab - Hur går det för dig? Nu är det ju inte så långt kvar...

Själv så är man uppe/hemma i norrland och hälsa på familjen och snacka om chok när det snöade/haglade på morgonen.

• Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-06-12 19:39:16 följande:
    hehe, ska bli kul å se hur stor sam blivit på 1 års kollen..vid 10 mån vägde han 10.5 kg...
    Inga känningar? Tänkte om du hade tänkt kläcka ur dig på fredag den 13 igen börjar närma sig
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • jelikas
    Nu har vi vart och shoppat. Köpt ett matsalsbod med stolar, ett soffbord och ett vitrinskåp i mörk ek och sen en tvbänk/hylla och allt fick vi för 6000 kr.
    Blocket är allt bra ibland
  • Lindisen81
    jelikan skrev 2008-06-12 19:57:17 följande:
    Nu har vi vart och shoppat. Köpt ett matsalsbod med stolar, ett soffbord och ett vitrinskåp i mörk ek och sen en tvbänk/hylla och allt fick vi för 6000 kr.Blocket är allt bra ibland
    japp, me love tradera och blocket!! ska köpa möbler till hallen som ska målas vitt, varför köpa nytt när det ska målas på en gång =)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2