• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • rullgardinsflikkan

Haha försäkringskassan rockar NOT...

dom är värdelösa.

me hate

zandrisen skrev 2008-08-11 10:08:39 följande:
    ..."du har plats 336 i kön..." Kul med försäkringskassan
  • rullgardinsflikkan

Fan det spöregnar här ska dona lite sen ska jag bege mig ner till mitt föråd och göra plats för alla mina tupperware prylar.

Bonusdottern...(kan jag redan kalla henne det??) Iaf min pojkväns dotter fick en egen säng här igår så jag fick snällt bära ut mina plastälsklingar på balkongen i väntan på plats i förådet...
    Men lilltjejen har sovit som en tock i sin nya säng

Ett gosedjur fick hon av Albin också så känner hon sig inte hemma nu så vet jag inte vad jag ska göra

• jelikas
    Donna69 skrev 2008-08-10 17:05:21 följande:
    skrev ni tider redan på ansökan??
    Nej. Visste inte hur jag skulle jobba då.
  • jelikas

Idag börjar Tore på förskolan och om 2 veckor börjar jag jobba.
    Så underbart skönt de ska bli att få tjäna egna pengar och slippa all jädrans krångel med försäkringskassan!

• SusannaT

Heej, här har jag inte varit inne på ett tag.. hur e det med er då?

Jelikan: klan förstå at det e skönt o börja jobba.. skulle oxå vilja göra det. men e arbetslös.. men blir mkt enklare o hitta jobb när man Isabelle börjar på dagis.. vi får vänta en hel vecka till. ja Fk kronglar hela tiden. och det e inte enkelt o börja med a-kassa heller för det verkar som om handels jobbar mkt snabbare än fk så då kan inte ajg få nåra pengar från handels a-kassa förens allt e klart på fk..

• Beckah82

Får jag presentera Alvins ettårsfoto? jag är sååååååååååååååå nöjd! Ska skickas p¨å förstoring 50x70 för en sån har jag på Victor

Hade inte råd med fotograf så jag har fotat själv.

• Beckah82
    Tania skrev 2008-08-11 11:24:31 följande:
    IDag började CHarlie på dagis. Funkar skitbra!
    Så skönt

Alvin börjar hos farmor idag men jag tänker inte börja lämna förrän jag börjar jobba inskolning behövs ju ingen.
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-08-11 11:23:12 följande:
    Får jag presentera Alvins ettårsfoto? jag är sååååååååååååååå nöjd! Ska skickas p¨å förstoring 50x70 för en sån har jag på Victor Hade inte råd med fotograf så jag har fotat själv.
    Herregud vad makalöst fint det blev!!!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2