• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • solstraalen

Någon som vet vart man kan köpa "lekhjälm", ni vet sån vadderad som ska skydda huvudet, till bra pris?

Åh vad dom kostar ungefär?

• jennsans

donna: tack för omtanken! hittade tack och lov en skiva till med bilder så nu är det lite i april/maj som saknas.. men det är inte så mycket.. hurra!!!

• Mum23
    Beckah82 skrev 2008-08-16 11:45:27 följande:
    Är det fler än jag som  haft megakrångel med FL senaste veckan? Ofta kommer man inte in alls ju! "sidan kan inte visas".
    Jajemän, då var det inte bara min dator dåSkrattande
  • Mum23
    Lindisen81 skrev 2008-08-16 15:24:28 följande:
    för mig krånglar fl oxå en hel del- nu har det börjat lossna lite för Inez, äntligen! Hon går om man håller henne i bara en hand (om hon är på humör ....) samt står själv (bara om hon vill haha). vet ju att hon kan nu måste hon bara själv komma på att det inte är så svårt. märks att förkylningarna är på gång! jobbar ju på förskola, och i fredags va många barn hängiga samt nös ikapp. Tvättar mig noga innan jag åker hem, men bacillerna kommer till Inez genom mina kläder och så ändå så snart är nog alla sängliggande nån vecka hehe.
    Vad roligt med Inez framsteg!!
  • H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-08-16 11:45:27 följande:
    Är det fler än jag som  haft megakrångel med FL senaste veckan? Ofta kommer man inte in alls ju! "sidan kan inte visas".
    Japp, kringel krångel Skrikandes
    Lindisen81 skrev 2008-08-16 15:24:28 följande:
    för mig krånglar fl oxå en hel del- nu har det börjat lossna lite för Inez, äntligen! Hon går om man håller henne i bara en hand (om hon är på humör ....) samt står själv (bara om hon vill haha). vet ju att hon kan nu måste hon bara själv komma på att det inte är så svårt. märks att förkylningarna är på gång! jobbar ju på förskola, och i fredags va många barn hängiga samt nös ikapp. Tvättar mig noga innan jag åker hem, men bacillerna kommer till Inez genom mina kläder och så ändå så snart är nog alla sängliggande nån vecka hehe.
    Skoj för Inez!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Anns krypin

Gokväll kikar in å talar om bara att jag lever, väldans trött å såå... Jäkla rännande på jobbet å kom inte å säg att gamla är slöa å inte orkar ränna , ja är snart 34 å orkar inte jaga efter en dam på 87 bast som tror sej se en liten pojke ute i parken... *L* vi har trädgård på jobbet men inte en park me karuseller... tog mej 15 min innan ja fick tanta å stanna å vila för fiiiiiifasen det behövde jag!!!!!

Nu har jag sett sommarkrysset å drägglat på Håkan Hemlin hahaha, sikken jälla pudding....

hejhopp tjarååååå

• Donna69
    jennsans skrev 2008-08-16 18:55:23 följande:
    donna: tack för omtanken! hittade tack och lov en skiva till med bilder så nu är det lite i april/maj som saknas.. men det är inte så mycket.. hurra!!!
    [/citat]

luuugnt sweety

Anns krypin skrev 2008-08-16 21:24:05 följande:
    [citat]
    Gokväll kikar in å talar om bara att jag lever, väldans trött å såå... Jäkla rännande på jobbet å kom inte å säg att gamla är slöa å inte orkar ränna , ja är snart 34 å orkar inte jaga efter en dam på 87 bast som tror sej se en liten pojke ute i parken... *L* vi har trädgård på jobbet men inte en park me karuseller... tog mej 15 min innan ja fick tanta å stanna å vila för fiiiiiifasen det behövde jag!!!!!Nu har jag sett sommarkrysset å drägglat på Håkan Hemlin hahaha, sikken jälla pudding....hejhopp tjarååååå
    *pust*
    borde såna tanter få bo där??

vad är sommerkrysset???
  • Milla med killar
    solstraalen skrev 2008-08-16 17:37:46 följande:
    Någon som vet vart man kan köpa "lekhjälm", ni vet sån vadderad som ska skydda huvudet, till bra pris?Åh vad dom kostar ungefär?
    babyproffsen typ 130kr.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2