• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • mrsbygg

hade oxå sådär som du solis förut. jag hade fått en inflamtion i hälen typ pga överbelastning..

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • solstraalen

mammab: Kom det bara PANG på? För mig tog de bara max en halvtimma från de att ja börja käna av de, tills de gjorde svinont.

• mrsbygg

sol: det kom bara över natten för mig..
    jag hade ont bra jäkla länge, men sådär super jätte ont i typ 2 veckor.
    sen gjorde det små ont i några veckor till...

inte enkelt att inte belasta en fot när man han små barn hehe...

• solstraalen

mammab: Men usch, så vägrar jag att ha!
    HAr iofs täntk varje gång jag setat ner ett tag att " nu är de nog bättre!", sen blivit besviken så fort ja rest mig upp. =)

Lagom kul å ha en sjuk liten 1åring som bara vill va hos mig, samtidigt som man inte kan/får gå på foten.

Jag kan gå på främre trampdynorna, men det gör såååååååååååååååååååååååååå ont i foten då.

• Mum23

Men Sol, vad ni åker på det ena efter det andraLedsen Nu måste det bara vända!!

Jag har faktiskt inte mätt Melvins fötter. Har en MASSA skor till honom så jag provar och ser vilka som passar. Har märkt att det inte alltid är samma storlek beroende på modell men 21-22 sitter bäst!

Beckah: Grattis till stora grabben!
    Ja, det är på barnen man ser att åren går.......

Nu ska mysa med mannen en liten stund innan jag somnar.

• mrsbygg

imorrn ska ja ringa å boka tid för visning på en lägenhet!
    hoppas verkligen den är nått att ha, och att vi får den! behöver verklign nått större..
    än är de inte panik men skulle endå va skönt hehe..

tråkigt att det är hyres bara, gillar inte hyres! Vill kunna göra va ja vill me lägenheten och tjäna på det.
    Gör man nått i en hyres får man inget tillbaka på det...

• jennsans

upptäckt idag att en del bilder på A är borta sedan vi fått virus i dumburken förut.. alltså inte denna svängen men innan =( jag är så ledsen nu.. går väl över men ändå =(

• Prinsessan Zelda
    jennsans skrev 2008-08-15 22:05:42 följande:
    upptäckt idag att en del bilder på A är borta sedan vi fått virus i dumburken förut.. alltså inte denna svängen men innan =( jag är så ledsen nu.. går väl över men ändå =(
    nä, vad tråkigt
  • jennsans

har som tur är tagit bilder med både digitalkameran och mobiltelefonen och telefonen är inte tömd så det är ju inte månader i utvecklingen som vi inte har något kort alls ifrån + att jag nu laddat ner de bilder jag hade på bdb från de månaderna.. tur det iaf.. men ändå så besviken på mig själv o hoppas in i det sista att jag missat någon skiva någonstans som jag hittar snart.. *hoppas o tror, men med min tur är det inte så*

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2