• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Mum23
    ellenwesterlund skrev 2008-08-17 08:57:35 följande:
    Här är Kristoffer inne på femte dagen med 39-40 graders feber.Han är pigg och leker små stunder för att sedan "vila" en stund poch sen är det full fart igen.Har fått tid hos dsk jouren idag kl 10.40 och kolla upp vad det kan vara. Nu i morse kl 6 hade han 39.8 i feber. Stackarn Har inte hunnit läsa i kapp men det får bli ett senare projekt
    Usch då! Är inte det länge att ha så hög feber?
    solstraalen skrev 2008-08-17 10:51:04 följande:
    ellen: Men oj stackarn! Strongt att han e så pass pigg endå.Hoppas det går bra hos läkaren.Josef hittade dom inga fel på..Jag går snart under alltså.. sååå jobbigt med hans humör. Säkert värre nu pga all sjukdom sista tiden
    Hans humör påverkas säkert av sjukdomen.
  • Mum23

Beklagar mig lite till då när jag ändå håller på.
    Jag har varit illamående nu i 2 veckor, dessutom springer jag på toan direkt efter maten. Har ju gallsten så jag antar att det är därför, men f-n vad det tar på krafterna!!!!!!!Ledsen

Nu ska jag försöka att inte beklaga mig mer idagFlört

• Donna69
    Mum23 skrev 2008-08-17 10:58:24 följande:
    Beklagar mig lite till då när jag ändå håller på.Jag har varit illamående nu i 2 veckor, dessutom springer jag på toan direkt efter maten. Har ju gallsten så jag antar att det är därför, men f-n vad det tar på krafterna!!!!!!!Nu ska jag försöka att inte beklaga mig mer idag
    EN MASSA PUSSAR TILL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • H  e  l  e  n  a
    Kramar till er som har sjuka små eller mår dåligt själva!!

Eskil blev förkyld natten till igår och vakande var tionde minut ungefär. Zzzzzzz... Natten till idag var dock tusen gånger bättre och jag tycker inte han snorar riktigt lika mycket nu så förhoppningsvis är det redan påväg åt rätt håll.

Helgen har varit rätt lugn här annars. Igår förmiddag stack jag iväg och körde ett gympapass på Friskis&Svettis och när jag kom hem stack sambon ut och sprang. Resten av dagen slappade vi och Eskil var ju trött pga förkylningen. Blev bara en handling och inköp av godis på kvällen.

Imorn blir det gympa igen och jag ser faktiskt fram emot det. Hoppas det blir lite enklare övningar bara då jag hade svårt att hänga med igår. Min koordination är inte den bästa tyvärr!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Mum23
    Donna69 skrev 2008-08-17 11:10:35 följande:
    EN MASSA PUSSAR TILL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kyss
    solstraalen skrev 2008-08-17 11:11:33 följande:
    gbgmorsan: fått tid för op än?
    Har inte fått tidLedsen men står på väntelistan, så i höst någon gång ska väl op bli av iaf.
  • Milla med killar
    Mum23 skrev 2008-08-17 11:19:50 följande:
    Har inte fått tid men står på väntelistan, så i höst någon gång ska väl op bli av iaf.
    Nääää men du..Jag jobbar ju med sånna pat och du ska få förtur om du mår så. Ring din läkare i morrn direkt1
  • Jessa6

Goddagens allihopa!
    Då har man varit på akuten 5 timmar med Elias idag då. Förkylningen satte sig på luftrören iallafall och när han andningen låg på 70/min åkte vi in. Inhalerades och fick medicin. Tog prover som var ganska ok. Efter 5 h fick vi åka hem med en herkules och köpa medicin för 250 spänn. Nu får vi ringa dagiset i morgon bitti och skjuta upp inskolningen med en vecka, hoppas det är ok...

• Donna69
    Jessa6 skrev 2008-08-17 16:57:48 följande:
    Goddagens allihopa!Då har man varit på akuten 5 timmar med Elias idag då. Förkylningen satte sig på luftrören iallafall och när han andningen låg på 70/min åkte vi in. Inhalerades och fick medicin. Tog prover som var ganska ok. Efter 5 h fick vi åka hem med en herkules och köpa medicin för 250 spänn. Nu får vi ringa dagiset i morgon bitti och skjuta upp inskolningen med en vecka, hoppas det är ok...
    men usch=(
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2