• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Mum23

Jag tror det....
    Han pratade om att gallblåsan inte längre hade någon funktion i mitt fall. Han sa att den var full med stenar och att gallblåsan hade dragit ihop sig.....
    Bättre att ta den innan det bli infl. Det gör ju fruktansvärt ont har jag förståt och det blir väl en jobbigar process har jag förstått.
    Kan ändå inte låta bli och tänka att jag väntar och ser vsd som händer.
    Tycker det är så läskigt med opHemlis

• jennsans

kul med nostalgi åp youtube =)

zelda: så söt isabel är på filmen =)

blocket annonsen var ju toppen!

A sover för tillfället.. sambon kommer väl hem om ca 2 timmar så ska vi handla lite o sen göra pizza till kvällen *mums*

• Mum23
    jennsans skrev 2008-08-22 12:12:25 följande:
    nån som vet om de slutat sälja liberos våtservetter??hittar ingenstans :(
    Ingen aning.
  • jennsans
    Mum23 skrev 2008-08-22 12:50:50 följande:
    Ingen aning.
    har mailat dem o hoppas på att få svar.. visar sig la =)
  • L2K
    Zelda - vilken gullunge du har!!!!

Och ja, vi har från den här terminen 30 timmar i veckan på dagis. 8-14 eller 9-15. Och jag säger som Zelda, jag har barns som ÄLSKAR dagis och alla kompisar där. Här hemma finns det en 8-årig kille att leka med när han kommer hem från fritids.
    Innan har vi utnyttjat öppna förskolan en hel del på lediga dagar men dom tycker inte det är samma sak. Och visst, jag kan va ute och leka med dom men dom får inte den sociala biten lika bra då.
    Det är mycket därför vi vill söka dispans på fritids. Sebastian har såååå stort behov av kompisar. Och det kan inte jag tillgodose själv.
    jennsans skrev 2008-08-22 12:12:25 följande:
    nån som vet om de slutat sälja liberos våtservetter??hittar ingenstans :(
    Tror det va dom jag såg till helt okej pris här i Ösmo häromdagen.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2