• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Halvblod

Milla med killar skrev 2008-08-23 09:55:52 följande:

Halvblod skrev 2008-08-23 09:51:49 följande:
    Rullis: word!Hur gick det med dina converse, hittade du några till lillan?
    Jag har hittat kopior så ellos så dom blir det nog. Vill ha äkta men just nu växer hennes dotter för mycket
  • Halvblod

hahaha, leia har ingen dotter, fötter skulle det så klart vara. Skriver så telefonen och såg inte sista raden

• Halvblod

ikväll ska vi på 25-års fest och sjunga singstar, hahaha. Leia ska vara hos farmor som kom hem i tisdags efter 5veckor i algeriet. Leia fick lite presenter från både farmor och släktingar där nere ifrån, bla fick hon en folkdräkt i ministorlek som passar nu. Kommer bild i bdb så småningom

• Jessa6

Milla med killar skrev 2008-08-23 09:43:14 följande:

Morsning! Jag har lite nya bilder på Theo i Meandi kläder om ni vill glutta....
    Söta kläder, diggade det bruna med igge på rumpan
  • pilliss

God morgon på er alla.
    Hur är det med er?
    Här regnar det och är trist.

Man fick sig en rejäl chock igår. Min pappa och syster var en runda här. Precis när de skulle gå hördes det en sån jäkla smäll så fönsterna skakade.
    Hörde en massa glas som krossades och liknande.
    Det var en GRANAT som någon kastat mot huset bredvid mitt som sprängt bort fasaden.
    Hade den kommit in i fönstret så hade det ju varit hemskt. Ingen skadades tack och lov.
    Fan, man vågar ju snart inte gå ut. Detta är ett område med många barn och nu bombar yrkeskriminella varandra här...

www.kvp.se/nyheter/1.1275346/alla-mobler-for-..

Veni, Vidi, Vici...........
  • Beckah82
    veronicaq skrev 2008-08-23 10:37:03 följande:
    och inte ovanligt bara för att alvin inte haft det.
    Nej precis... "det måste vara ovanligt" var mer ställt som en öppning, alltså en fråga.
    rullgardinsflikkan skrev 2008-08-23 07:04:12 följande:
    Ok...hur lång tid tog det?Innan stämningen blev sådär onödigt jävla spänd och irritationen ligger i luften??Så fruktansvärt tråkigt och jag blir så förbannat trött på det!!!!SLUTA MÄRK ORDSLUTA HAKA UPP ER PÅ VARENDA LILLA INLÄGGOch beckah I LOVE YOU men man måste inte disskutera och påpeka allt, vissa saker är bara bättre att släppa för husfridens skull. Du säger själv att du inte är sån här irl att disskutera är en hobby, men var dig själv här inne då och gör inte det där du gör så bra här för det blir känsligare när du gör det eftersom du märker på det mesta Så istället för att komma med ett motinlägg nu (vilket du iof är väldigt välkommen att gör) så svälj bara det här nu och tänk på det.Jag gillar den här tråden och alla som hänger här och jag blir uppriktigt ledsen när jag ser det här.Och kom inte och säg att det inte finns där för jag är inte den enda som har lagt märke till det!Massa kram på er allihopa
    Nej jag ska låta bli att svara med något motinlägg för du har rätt i din tanke om tråden

Du får ett FÖRinlägg istället då : bra skrivet  sålänge "SLUTA MÄRK ORDSLUTA HAKA UPP ER PÅ VARENDA LILLA INLÄGG" var riktat till alla förstås. Jag har nämligen också blivit utsatt för detta lika mycket som jag utsatt andra.

Skittråkigt! Håller med!

Kram
  • Beckah82
    pilliss skrev 2008-08-23 10:42:27 följande:
    God morgon på er alla.Hur är det med er?Här regnar det och är trist.Man fick sig en rejäl chock igår. Min pappa och syster var en runda här. Precis när de skulle gå hördes det en sån jäkla smäll så fönsterna skakade.Hörde en massa glas som krossades och liknande.Det var en GRANAT som någon kastat mot huset bredvid mitt som sprängt bort fasaden.Hade den kommit in i fönstret så hade det ju varit hemskt. Ingen skadades tack och lov.Fan, man vågar ju snart inte gå ut. Detta är ett område med många barn och nu bombar yrkeskriminella varandra här...www.kvp.se/nyheter/1.1275346/alla-mobler-for-..
    VAAAAAAAA???!!!! SHIT!
  • pilliss

Kriminella uppgörelser....
    Fan alltså. varför ska de göra sånt där det kan skada andra?
    varför ska alla andra behöva lida för att de har nåt otalt med denne personen?

Beckah82 skrev 2008-08-23 11:02:52 följande:
    VAAAAAAAA???!!!! SHIT!
    Moll skrev 2008-08-23 11:20:35 följande:
    PIlliss Inte klokt!! Fy vad läskigt!
    Veni, Vidi, Vici...........
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2