• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Milla med killar
    Mum23 skrev 2008-08-22 08:48:55 följande:
    gulligt
    Hur är det med magen?

Själv så vaknade jag i går natt och hade vrålont i mellangärdet kröp ner från trappen till medecinskåpet och svimmade på golvet.:-O Jag tror med jag har galltenar, får så här emmallanåt. Hade käkat röd rå lök på kvällen.
  • copernicus

godmorgon!
    Vilken nostalgi man bjuds på såhär på morgonkvisten!
    Sjunger med...

KOnstigt med Micks tänder/ mun, hoppas att ni får ett bra svar av tandläkaren!

Nu ska här ätas frukost, hungrig!

• Mum23
    Milla med killar skrev 2008-08-22 08:55:40 följande:
    Hur är det med magen?Själv så vaknade jag i går natt och hade vrålont i mellangärdet kröp ner från trappen till medecinskåpet och svimmade på golvet.:-O Jag tror med jag har galltenar, får så här emmallanåt. Hade käkat röd rå lök på kvällen.

OjFörvånad... Ja, det låter ju mycket väl som det kan vara gallsten. Får rysningar.....gör ju så j-la ont!!!! Stackars dig!

Magen är föt rillfället bättre. Illamåendet är borta för tillfället och jag springer inte på toan hela tiden. Anfall har jag inte haft på 5 veckor, men då är jag också väldigt försiktig med vad jag äter. Fast nu var det så längesen att jag bara väntar på nästa....

• Mum23
    Donna69 skrev 2008-08-22 08:50:56 följande:
    jag vill ju oxå se...=(
    Glad
  • zandrisen
    Hur är det med magen?Själv så vaknade jag i går natt och hade vrålont i mellangärdet kröp ner från trappen till medecinskåpet och svimmade på golvet.:-O Jag tror med jag har galltenar, får så här emmallanåt. Hade käkat röd rå lök på kvällen.
    Aj aj! Låter som sagt som gallsten, i vilket fall som helst borde du ju kolla upp det..!
  • Donna69

men usch??!!
  • Milla med killar

Jooooo... ska väl det men eftersom jag jobbar med de pat å vet jag att man gör inget åt det än i detta stadiet men blir det oftare så måste jag det.

Skulle behöva städa här er ut som FAN!! men jag måte pimla kaffe först så jag vaknar. Har ju Hannes hemma idag o han struttar i kring naken här hemma än fniss...och Theo i blöjan. Men jag är ju surfsugen

• Milla med killar

Åhhh...jäkla *S* och *V* hänger sig på lapen *MORR*

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2