• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82
    Halvblod skrev 2008-08-30 11:15:03 följande:
    Var iväg och fotograferade Leia igår, 59:- för fotografering och 2bilder (1färg och 1s/v). Ser fram emot att se resultate eftersom Leia var på sitt absolut värsta humör ever ever igår. Visst, vi fick henne att skratta men håret stod åt alla håll och både näsa och ögon var rödskrikna :-/
    Jisses så bra pris!
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Mum23

Rullis: Behöver oxå framkalla MASSOR av kort!!

Beckah: Kul att gå ut och sen slippa baksmällanSkrattande

Lengbg: Bra tips! Ska kolla så fort jag har tid.

Annki72: Grattis i efterskott! Skickar mina etiketter till dig så får Donna nästa gångFlört ok?
    Inboxa mig din adress.

Ikväll ska vi ha kräftskiva så jag har jättemycket att göra. Får se om jag hinner kika in mer idag.

• Halvblod

Ang framkallning av foto: Om ni har ett speciellt album som ni ska ha bilderna i så kolla upp vilken storlek som gäller. Framförallt gamla album brukar vara 10x15 medans det oftast är 11x som är gratisbilder.

• Vos

1.Vad tycker du mest om med ditt barn?
    Att han är Robin....

2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?
    Jag har två nu och är nöjd med det.

3.Vad gillar du för musik?
    Allt utam jazz & opera

4.Vilka TV-serier följer du?
    OJ Ha ha ha. Allt jag kan
    Just nu gillar jag journeyman mest.

5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?
    Jag jobbar som kock, börjar jobba igen på måndag.

• veronicaq

Så där ja!
    Efter en skit ku dag igår på mässan så drog vi ut och partaja...

bilddagboken finns bilderna om ni vill se ;)

Sök på virrans det e jag!

Håller på o laddar upp dom så ni kanske inte kan se alla än.

• ellenwesterlund
    Beckah82 skrev 2008-08-30 11:56:05 följande:
    Billiga album finns på GeKås 40 spänn för ett 300-bildersalbum för 11x15-foton
    Det skulle man haft! Synd att det är så långt dit GeKås bara
    Men så är det ...
  • jennsans

måste också beställa massa bilder.. beställde i 11x format sist men gjorde så att jag köpte fotohörn o skriver lite till i en bok istället.. roligt men pyssligt.. kom inte så långt då jag saknade ett kort som ska framkallas denna gången =) (läs senare när pengar finns

• Prinsessan Zelda
    Halvblod skrev 2008-08-30 11:15:03 följande:
    Wooohooo....sommaren är tillbaka...eller ja det känns nästan som en fin höstdag tycker jag.Blir nog en tur till skogen om jag orkar packa in oss i bilen, annars tar vi promenad till stranden.Ja som vanligt är jag ju ensamn i helgen så familjen blir inte samlad förän ikväll.Var iväg och fotograferade Leia igår, 59:- för fotografering och 2bilder (1färg och 1s/v). Ser fram emot att se resultate eftersom Leia var på sitt absolut värsta humör ever ever igår. Visst, vi fick henne att skratta men håret stod åt alla håll och både näsa och ögon var rödskrikna :-/
    jag fotade Isabel idag för 59kr. ska bli kul att se bilderna sen

Har shoppat massor idag, he he. fick 500kr på best of brands av min bror i födelsedagspresent. brukar inte handla där då det är så dyrt, men idag köpte jag en odd molly top. kostade 599kr, men det blev ju bara 99 kr för mig
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2