• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Donna69
    rullgardinsflikkan skrev 2008-08-30 08:02:47 följande:
    Nån här som brukar framkalla digitala bilder kanske??Jag upptäckte precis att jag har över 600 stycken som jag behöver framkalla
    ja!!!!!!! msn eller mess baby NUUUUUUUU
  • ellenwesterlund
    Nån här som brukar framkalla digitala bilder kanske??Jag upptäckte precis att jag har över 600 stycken som jag behöver framkalla
    Fuji har bra priser och är snabba. Tror dom har nåt erbjudande (om det fortfarande gäller) om fri frakt just nu.
  • madeleine78

hahaha....

jag frrågade just Wille 1 år om han skulle sova hos sin mormor o morfar...
    Tills svar fick jag dä dä.. sen trava han ut i hallen och hämta en sko.. hi hi..

• madeleine78
    madeleine78 skrev 2008-08-30 08:25:27 följande:
    hahaha....jag frrågade just Wille 1 år om han skulle sova hos sin mormor o morfar... Tills svar fick jag dä dä.. sen trava han ut i hallen och hämta en sko.. hi hi..
    hahah näää här skulle den inte va jue..!
  • Donna69
    madeleine78 skrev 2008-08-30 08:25:27 följande:
    hahaha....jag frrågade just Wille 1 år om han skulle sova hos sin mormor o morfar... Tills svar fick jag dä dä.. sen trava han ut i hallen och hämta en sko.. hi hi..
    mohahahahahaha
  • Beckah82

Gomorron

Jag var ut igår men är inte bakis idag *wiiie*

Dock hungrier så nu får jag fixa frulle...men barnvakten har stökat ner i köket när han lagade mat till sig igår suck...

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • jelikas
    1.Vad tycker du mest om med ditt barn?
    Att han är så underbar

2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?
    3 som mest

3.Vad gillar du för musik?
    Blandat

4.Vilka TV-serier följer du?
    Ingen speciell

5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?
    Jag jobbar på en efterbearbetnings avdelning där jag synar olika saker, väger, packar och monterar.
  • Prinsessan Zelda
    Beckah82 skrev 2008-08-30 09:59:54 följande:
    Gomorron Jag var ut igår men är inte bakis idag *wiiie*Dock hungrier så nu får jag fixa frulle...men barnvakten har stökat ner i köket när han lagade mat till sig igår suck...
    kul.

själv satt man och hade jobbigt att andas (fetingförkylning). men det är bättre idag. ska nog prova på att shoppa lite grann. behöver köpa lite grejer. fint väder idag också, borde ta en ordentlig promenad.
  • Len Gbg
    Vi har just framkallat ungefär lika många... Gå in på gratisguiden, så kan ni framkalla en hel del gratis! Tycker kvalitén blir minst lika bra! Många använder Fuji-fotopapper, vilka ska vara några av de bästa.

www.gratisguiden.se/
  • Halvblod

Wooohooo....sommaren är tillbaka...eller ja det känns nästan som en fin höstdag tycker jag.
    Blir nog en tur till skogen om jag orkar packa in oss i bilen, annars tar vi promenad till stranden.
    Ja som vanligt är jag ju ensamn i helgen så familjen blir inte samlad förän ikväll.

Var iväg och fotograferade Leia igår, 59:- för fotografering och 2bilder (1färg och 1s/v). Ser fram emot att se resultate eftersom Leia var på sitt absolut värsta humör ever ever igår. Visst, vi fick henne att skratta men håret stod åt alla håll och både näsa och ögon var rödskrikna :-/

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2