Inlägg från: jelikas |Visa alla inlägg
  • jelikas

... Född: Juli 2007 ... 2

Nu har jag storstädat och det är så skönt när man väl är klar men så jobbigt att få tummen ur.
    Fixade det mesta när Tore sov och när sambon kom hem fick han glatt ha hand om Tore medans jag städade klart.

Ikväll skall jag ha egen tid. Tänkte ta och pejla mig och smörja in mig samt raka ben och göra hårinpackning och bara njuta av att inte behöva stressa i duschen

• jelikas

Grattis Alvin!

Här satt man och matade en liten Tore med gröt vid 05.40. Han har börjat vilja äte mellan 05-06 efter att jag slutade morgon amma men somnar om efter gröten och sover till ca 07-08 beroende på när han vaknar.

• jelikas
    jelikan skrev 2008-07-05 08:18:11 följande:
    Grattis Alvin!Här satt man och matade en liten Tore med gröt vid 05.40. Han har börjat vilja äte mellan 05-06 efter att jag slutade morgon amma men somnar om efter gröten och sover till ca 07-08 beroende på när han vaknar.
    beroende när han vaknar på natten skall det ju stå. Haha
  • jelikas
    misan84 skrev 2008-07-05 09:42:25 följande:
    Oj men kan du inte ge han välling då istället? känns jobbigt o mata med gröt sååå tidigt..
    Han äter inte välling. Har aldrig gjort det och ratade nappflaska efter ca 1 månad.
  • jelikas
    jennsans skrev 2008-07-05 10:53:32 följande:
    pipmugg? provat olika sorter?
    Han vägrar välling i pipmugg oxå och vi har provet lite olika sorter.
    Men det är lika bra och vänja sig för när han börjar dagis i augusti kommer han äta frukost runt 05.45.
  • jelikas

Idag ringde det en tjej och sökte min sambo. Hon hade hittat hans plånbok.
    Men inte den han andvänder utan hans gammla som legat nere i hallen ett tag.
    Även våran garage dörr på sidan var öppen en dag i veckan och sambon hade inte vart där inne på morgonen innan han åkte till jobbet.

• jelikas
    jelikan skrev 2008-07-06 10:26:12 följande:
    Idag ringde det en tjej och sökte min sambo. Hon hade hittat hans plånbok.Men inte den han andvänder utan hans gammla som legat nere i hallen ett tag.Även våran garage dörr på sidan var öppen en dag i veckan och sambon hade inte vart där inne på morgonen innan han åkte till jobbet.
    det var inte sambons plånbok
  • jelikas
    Lindisen81 skrev 2008-07-06 19:22:04 följande:
    ?? nu kanske jag e helsnurrig å trött... men jag hajjar inte riktigt vad som va själva grejen...? sorry...
    De ringde och sa att de hittat sambons plånbok men det vissade sig att det inte var hans utan en annan som heter lika dant
  • jelikas

Jag vet inte hur jag ska räkna alls med min förlossning. Fick en tablett mot livmorder etappen vid 03.30 och vid 04.56 är Tore född med urakutsnitt. Han ju inte hända något innan han kom till världen.

• jelikas

Grattis på ettårsdagen Eskil och Denise!!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2