Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Gahhh vad ni skriver!

Hittade precis hit och hela 63 sidor har ni hunnit skriva!

Missat något?

• SmillaMilla
    jacao skrev 2008-06-03 19:16:50 följande:
    Hej! Shoppat nåt i norrtälje än då?
    Hej,
    nja inget danskt blev det. Vet inte varför egentligen. Hade väll för svårt att välja Blev lite lindex och en solskyddsdräkt från nameit. Den där tommetott som sålde villervalla var stängd Gråter floder fortfarande.
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-06-03 19:00:02 följande:
    Välkommen hit!Vet inte riktigt vad du missat....
    Tack

någon rea?
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-06-03 19:44:22 följande:
    Igår var det på sweetfunky, 40% med kod FÖRTUR.Vet inte om det funkar idag.
    ja just det det meilet fick jag. Ganska bra rabatt!
  • SmillaMilla

Nu behöver jag storlekshjälp! Snabbt

Skall köpa den där småfolks suiten, blommig sommar. Svea är 72 cm lång men väldigt rund. Så stl 80 i höstens småfolks kläder är aningen små. Tröjan som jag nu köpte i stl 74/80 var också lute tajt. Men vad tror ni är 86 alldeles för stor?

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-06-04 08:47:25 följande:
    ja, 86 är nog för stor. lillebror är tjock och go, och han är 81 lång. 86 är lagom kanske liiiite stort på honom
    aha då får det bli 80. Tack!
  • SmillaMilla

Tjollabolla: Vad antecknar Milo i sin hatt? Litet gott skratt här. Men den är i alla fall jättefin.

• SmillaMilla
    jompa skrev 2008-06-04 19:04:01 följande:
    Säger som de andra: Jen80 så fina dina ungar är, sån syskonkärlek, det verkligen syns att Liam gillar sin syster.Ängeln: Fin skrutt som vanligt.Smilla: Så fin Svea var i Småfolktröjan, ja det andra med men jag gillar den där tröjan starkt
    Jo men den är för stor. Skulle haft en mindre men det fanns inte i min butik
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10