Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej tjejer!

Var länge sedan jag skrev men läser varje dag. Måste dock göra ett litet ot inlägg för nu är jag en stolt mamma

Min son har fått sitt första kärleksbrev. Flickan hade gjort det helt själv, men en dagistant hade fått hjälpa henne skriva i. Hon sa alltså till tanten vad hon skulle skriva. Så här stog det: "Om du var en blomma och jag var en ko då skulle jag äta upp dig för du är så god". Visst var det gulligt.

en liten tår i en stålt moders öga

• SmillaMilla

Åhh vilken underbar Hilda i bt!!!

Var tvungen att lägga in en bild på Svea, eller ja två bilder. Jag får ursäkta de dåliga bilderna, men unga damen är aldrig stilla mer. Hon springer runt i huset

• SmillaMilla

Snälla hjälp!

Tänkte börja leta efter molo vinteroverall på trendsales. Vad heter vinteroverall på danska och var letar jag?

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-08-18 11:26:56 följande:
    Den var söt!Gullig tös i shampoodle i bt! Har haft en sån till Anjelin innan . Den är så söt!
    ja visst var den söt!

Tack. Jag hade glömt bort shampoodlen i lådan, men som tur var passade den än.
  • SmillaMilla
    goshheidi skrev 2008-08-18 11:30:11 följande:
    ..orkar inte riktigt gå igenom alla ovanstående shoppingsidor...men är det nån sida där uppe som ni skulle kunna varmt rekommendera sådär på rak arm (när man söker babykläder)
    jag gillar rumba!
  • SmillaMilla

Åhhh vart köper man den den fina hummel overallen som buttes unge har i bt. Har inboxat henne, men vill ha svar nu Ha ha

• SmillaMilla

Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 18:59:52 följande:

hihi, otålig? prinsesser og pirater har men hon köpte på bombom har jag för mig hon sa....
    [/citat]

ha ha ja jag är väldigt otålig när jag ser något såååå snyggt. Då springer jag in till prinsesser... TACK
    nikki2006 skrev 2008-08-20 19:00:25 följande:
    [citat]
    Tror att hon köpte den på bombom i malmö. Men om du inte bor i närheten så har de tyvärr ingen webshop.
    Tack! Ja malmö är lite långt. Det borde vara förbjudet att öppna butik om man inte har webshopp samtidigt
  • SmillaMilla

Snyft, Sambon tycket hummel overallen var vidrig. Jag som tyckte att jag hittat den snyggaste overallen jag någonsin sett

• SmillaMilla

Slängde in en bild på svea i anons första danska plagg. En katvig tröja. Vad tycker ni ser den alldeles för stor ut? Veck upp ärmen kanske 3 cm.

• SmillaMilla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-21 11:15:40 följande:
    Set inte alls stor ut på sötnosen! Jättefint Ser att Småfolk ändrat modellen, jag tyckte dom hade så bra passform t om på min rultis
    Toppen. För jag älskar den verkligen.
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2008-08-22 10:04:09 följande:
    God morgonHar läst ikapp lite nu.Måste berätta att som mamma är jag jätte stolt nu. Min dotter på 8 månader reste sig i spjälsängen för en timme sen och stod upp. Blev helt paff. hon kryper ju redan och har alltid varit lite tidig men detta var ju supercoolt. Nu börjar hon kanske gå snart......Sen blir det inte en lugn stund hi hi
    ha ha en liten Svea det där! Njut så länge hon är stilla
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2008-08-22 10:07:03 följande:
    8 månade bara
    ja jag var lite snabb där. Kanke bra att läsa tråden innan man kommenterar bildtråden
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-08-22 10:41:15 följande:
    Hallå igenNu har vi varit och handlat mat, tråkigt.Hämtade ut paketet från Ellos, är sååå nöjd, byxorna var hur coola som helst, beställde 2 olika storlekar, 80 var lagom nu och 86:orna sparar jag också. La in bilder i BT, sorry OT.
    Åhhh vad snygga. Kan inte förstå hur du lyckas hitta sådana godbitar på ellos.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10