Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll!

Strukjärnet paja, så jag hamnade här istället

• SmillaMilla
    gosmamman skrev 2008-06-19 21:41:54 följande:
    strykjärn!!!!!!!! har ni sånt?????Nädå, vi har ett men det enda som stryks är sambons skjortor och det får han fixa själv.
    oj! Jag stryker allt, utom strumpor
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-06-19 21:43:02 följande:
    För min del är amningsbh ren lathet. Mycket lättare att hala fram maten med en sån.
    oj lite snabb på tangenterna här, måste ju passa på när man väl har tid
  • SmillaMilla

Tjollabolla: Vart har du köpt bollen? Anton fyller 5 år (!) i morgon och får bland annat ett fotbollsmål, stort på 2.5 m högt. en sådan boll skulle uppskattas här.

• SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2008-06-21 20:43:27 följande:
    BR leksaker. Alltså det är en uppblåsbar typ megabadboll med tyg runt, så om den är så jättebra att sparka "riktig" fotboll med vet jag inte
    Nä men den kan kanske vara rolig för anton, han är ju helt fotbollsgalen, leker Zlatan hela dagarna (eller satan som han säger)
  • SmillaMilla
    gosmamman skrev 2008-06-22 21:32:52 följande:
    Visst ja, glömmde ju att säga GRATTIS till smillamillas 5åring idag grattis grattis och söööta lillasyster i BT.Guud vad jag vill ha en så sommar suit men just nu känns det bortkastat att köpa sommarkläder
    TACK! Jo sommarsuiten känns lite överkurs just nu. Men sol och 20 grader har vi i alla fall. Så det blev jeans utanpå
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2008-06-22 21:42:45 följande:
    Sorry för Ot...men hur ofta håller vi oss till ämnet här på en skala Butte - ja hoppas kan man ju alltid att de försvinner så "snabbt" Men läkaren sa att mina utvecklats till "eksemliknande" så det kunde ta lite längre tid då...skulle iaf smörja med en ganska stark kortisonkräm morgon och kväll. Hjälper iaf mot kliandet.Sitter här o stortjuter efter att ha läst min systers blogg om hennes 3e misslyckade ivf-försök  Jag som höll tummarna såå hårt denna gången...har t.o.m börjat spara små bebiskläder till henne då jag trott så starkt att det ska gå vägen men nu verkar det som att de ger upp Jag har iaf hälsat henne att jag gör vad som helst för att hjälpa henne...även sådant som är olagligt i Sverige...
    Åh nej så tråkigt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10