Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Åh hjälp skakar fortfarande.

Blixten slog precis ner utan för huset. Fick panik och slängde mig ner på golvet, kravlade ut i hallen till Anton, kollade honom och sprang sedan hysteriskt upp till Svea. Alla oskadda, men hjälp vad rädd jag blev. Jag är annars inte rädd för blixten och oskan.

• SmillaMilla
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 16:57:26 följande:
    Så nära blixten har jag aldrig varit. Skönt att allt gick bra!
    Jo visst allat var bra. Ett träd utanför är dock lite svart Men gud vad jag och sonen blev rädda.
  • SmillaMilla
    Emmsan skrev 2008-06-11 08:21:53 följande:
    jaaa du o kajsan hade ju en så då va jag bara tvuuuungen men rosa kunde jag ju inte ha så det fick bli lite detektiv arbete efter det bruna puh.. men jag skulle behöva lite sytips om du har tid sen ;)
    jodå vad behöver du hjälp med? jag funderar på att sy en svart/vit eller en grön. eller någon av de andra katvig sängkläderna. Men kan inte bestämma mig för vilken
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-06-11 08:55:23 följande:
    Godmorgon allihopa.Nyvakna och halv sega både jag och skrutt.O idag var det minsann annat väder, 12 grader, regn och blåst, får nog bli en inne dag idag
    God morgon!

Ja här har vi samma väder så vi håller oss också inne i dag.

Stor städar för fullt.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-06-11 14:25:45 följande:
    nähäpp, funkade inte så bra! välj skåne malmö och slå sen in "almåsa" klicka i stugor/fritidshus och sen är det cosmeagatan 12
    Åh vilken underbar trädgård! Jättefin magnolia! Och körsbärsträd och ja.....

GRATTIS
  • SmillaMilla
    jojoa75 skrev 2008-06-11 14:52:26 följande:
    Ring till ajabaja! Eller så skulle elvasmåtroll visst lägga upp några i webshopen.. mailade dom om det för några dar sen o ville veta vilka färger o ville beställa, men har ännu inte fått svar. Så jag vet inte vilka färger eller strl de kommer att ha. Jag beställde på ajabaja istället!
    okej men de har inte heller på hemsidan? Svårt när man bor som man gör
  • SmillaMilla
    jojoa75 skrev 2008-06-11 14:57:26 följande:
    ajabaja har dom inte på sin sida, inboxa mig så kan jag skicka till dig!
    Vad kostar shortsen? Färg och storlek?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10