Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Halloj tjejer! Fick ett ryck och avregade mig från fl men nu är jag tebax. Underbara bilder i bt!

• J esssica
    loveliva skrev 2008-07-31 21:15:40 följande:
    Här är molnbrallorna i fleece! Och lite velour till våren/sommaren 2009 (måste ju se framåt i tiden )brallorna kostar 79,50 kr. Blir perfekt i höst/vinter/vår
    Åh underbara byxor! Vilka storlekar fanns?
  • J esssica

Nån som sett molos multirandiga blåa byxor nånstans? Sullle beställa från est också var det slut i 86

• J esssica
    loveliva skrev 2008-07-31 21:19:11 följande:
    56-80 Jag köpte stl 80 så hon kan ha dem lääänge Synd bara att inte fleecejackan var i samma tunna material Jackan var liksom fodrad med tyg också, gillade den inte alls. Men dessa byssor blir bra till bruna kik kid fleecen i höst Tror jag kommit in i en brun period nu igen, köpte en brun skip hop dash i går och la en beställning hos kidz på en brun varukorg till buggan
    Ville ju ha sådana i 86 ju
  • J esssica

J esssica skrev 2008-07-31 21:21:24 följande:

Nån som sett molos multirandiga blåa byxor nånstans? Sullle beställa från est också var det slut i 86
    Ingen som sett dom? Desperat!!

Nån som har i huvudet alla shoppar som har fått in molo höstkläder? *letar*
  • J esssica
    Angelinah skrev 2008-07-31 21:32:26 följande:
    multirandiga blåa byxor? vilka sjutton e de?
    De är randiga i tre olika blåa färger. Finns på est.
  • J esssica

hej tjejer! Nån med tips på vad amn kan matcha katvigs nya blå/gröna tröja med?

• J esssica
    Buttelina skrev 2008-08-02 14:55:43 följande:
    aha då måste jag kolla Jag är hemma idag tror jag... kanske åker vi ut i stugan om några timmar igen för solen kom fram... imorgon ska vi till folkets park, men sen ska vi nog vara hemma några dagar såååååå fina tröjorna var i bildtråden!!!
    Åh har ni sol, vilken lyx, här vräker det ner!!

Ingen som vet nåt man kan matcha katvigs blågröna tröja till? Grymt sugen på att beställa den ju!
  • J esssica
    Love2007 skrev 2008-08-02 15:00:14 följande:
    Hej tjejer, Ni som har stenkoll och världens bästa smak, vad 17 ska man ha för vinteroverall, vad brukar ni ha på era små?Jag har en son på 1,2 år. Är inte helt förtjust i PoP´s färger i höst, iofs finns de ju inte att se i de olika färgerna på hemsidan ännu. Tacksam för tips!
    Molo har ju vinteroveraller

Min son kommer ha po.ps 3i1 jacka och termobyxor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10